enixitan Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei. Huseigaren min får snart fiber, og skal ha både internett og TV. Han bur oppe (der vil heimesentralen stå), eg bur i kjellaren, og skal dele internett og TV med han. Eg har kontakta Altibox, og fekk beskjed om at eg ikkje kunne ta ut både TV og internett frå same utgang på heimesentralen. Eg må legge kabel frå heimesentralen og ned til kjellaren for å få TV uansett. Sidan eg gjerne vil ha internettforbindelse via kabel òg lurar eg på om det går an å bruke ein splittar (som delar opp ein nettverkskabel, og koblar 2 par til kvar kontakt). Eg er klar over at det bare vil gje 100 Mb/s (halv dupleks eller full dupleks?), men det skal jo vere godt nok for både TV og internett (det er lite truleg at han vil bestille 200 Mb/s-linje med det første). Men, har nokon her testa dette i praksis? Fungerar det? Og kvar kjøpte du splittaren (billig sak på Ebay, eller i Noreg)? Lenke til kommentar
Yudanja Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei du, det fungerer ikke helt slik fordi TV-signalet og internet kommer ut fra to forskjellige utganger. Altså må du trekke en kabel for TV og en for nett (bare en nettutgang så den må også først innom en ruter). Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Eg veit at eg i utgangspunktet ikkje kan ta TV og internett gjennom same kabel. Poenget med ein slik splittar er at ein nettverkskabel har 4 par, men kun 2 par er nødvendig for 100 Mb/s (som er tilstrekkeleg for meg). I staden for å legge to kablar (totalt 8 par) kan eg separere dei 4 para i ein kabel, og koble 2 par til TV-utgang, og 2 par til PC-utgang. Signalet går då gjennom 4 par ned til meg, og eg separerar det hjå meg igjen, 2 par til TV-dekoderen, og 2 par til PC-en (eller kva eg no koblar den til). Eg treng altså bare å legge ein fysisk kabel frå første etasje til kjellar, og koble ein splittar* til kvar ende. Deretter korte kablar frå splittar til heimesentral/dekoder/PC. Det er laga kabelhol her frå før til kabel for parabol, og om eg bare må legge ein kabel kan eg bruke desse. Eg trur ikkje eg får 2 Cat5-kablar gjennom desse hola. Eg er usikker på kor interessert huseigar er i å utvide eller lage nye. Teorien har eg klart for meg, eg lurar på om andre har gjort det i praksis, og om det fungerar (eller om TV blir hakkete e.l.). *Dette er ein parallellsplittar, og vil ikkje fungere for dette bruket (alle 4 par er kobla til alle kontaktar, og kan kun brukast på 1 tilkobling om gongen). Men den er fysisk lik ein slik splittar eg er ute etter, om nokon skulle tru eg blanda den med ein svitsj e.l. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 har satt opp en slik løsning flere plasser. Pleier da bruke veggkontakter i begge ender av kabelen, så bruker jeg bare de 4 lederne som blir brukt på nettverkskabelen. Funker det. Det går også an å kjøpe utstyr som blir koblet på kabelen som gjør akkuratt det samme. Lenke til kommentar
telt69 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei. Huseigaren min får snart fiber, og skal ha både internett og TV. Han bur oppe (der vil heimesentralen stå), eg bur i kjellaren, og skal dele internett og TV med han. Eg har kontakta Altibox, og fekk beskjed om at eg ikkje kunne ta ut både TV og internett frå same utgang på heimesentralen. Eg må legge kabel frå heimesentralen og ned til kjellaren for å få TV uansett. Sidan eg gjerne vil ha internettforbindelse via kabel òg lurar eg på om det går an å bruke ein splittar (som delar opp ein nettverkskabel, og koblar 2 par til kvar kontakt). Eg er klar over at det bare vil gje 100 Mb/s (halv dupleks eller full dupleks?), men det skal jo vere godt nok for både TV og internett (det er lite truleg at han vil bestille 200 Mb/s-linje med det første). Men, har nokon her testa dette i praksis? Fungerar det? Og kvar kjøpte du splittaren (billig sak på Ebay, eller i Noreg)? Har gjort noe tilsvarende deg. bruker denne for å sende internett og tv gjennom en kabel til tv og ps3 i andre enden av huset. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=116575 /S Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Fungerer fint med den type kabelsplitter som er nevnt og linket til over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå