banzay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 blir det noen form for cs multiplayer oppdatering på spillet??og når kommer det?? er det en historie eller bare singleplayer cs?? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 "blir det noen form for cs multiplayer oppdatering på spillet??" - Nei. "og når kommer det??" - TBA. "er det en historie eller bare singleplayer cs??" - Det blir flere Singleplayerbrett som er linket med hverandre for å danne en slags historie. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 "blir det noen form for cs multiplayer oppdatering på spillet??" Ja, grafikk messig e det einaste eg vet om. Who knows, maybe more. Men siden CS2 ska vara kompatibel med CS 1.6 så sikkert ikkje noe annet spenende. Tippe forovrig at 1.6 komme samtidig med 2eren. "og når kommer det??" Når det komme Lenke til kommentar
joac Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 "blir det noen form for cs multiplayer oppdatering på spillet??" Ja, grafikk messig e det einaste eg vet om. Who know, myabe more. Men siden CS2 ska vara kompatibel med CS 1.6 så sikkert ikkje noe annet spenende. Tippe forovrig at 1.6 komme samtidig med 2eren. "og når kommer det??" Når det komme Blir ihvertfall ett ekstra våpen.. Det er et ekstra våpen med i CS 1.6 Beta som er/ble sluppet Mer info Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 "blir det noen form for cs multiplayer oppdatering på spillet??" Ja, grafikk messig e det einaste eg vet om. Who know, myabe more. Men siden CS2 ska vara kompatibel med CS 1.6 så sikkert ikkje noe annet spenende. Tippe forovrig at 1.6 komme samtidig med 2eren. "og når kommer det??" Når det komme Blir ihvertfall ett ekstra våpen.. Det er et ekstra våpen med i CS 1.6 Beta som er/ble sluppet Mer info uh.. det er to nye våpen i cs 1.6 (3 hvis du regner skjoldet som et våpen); Galil'en, FAMAS'en og som sagt, skjoldet og CS:CZ skulle vel komme ut i sommer? (snart nå) Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ingen som har skills her eller? det er multiplayer i CS:CZ, det er en multiplayer som er kompatibelt med 1.6 final, som kommer når det kommer. Estimated Release Date: Summer 2003 Det er forøvrig mulig 1.6 bare var en beta greie de sendte ut for å teste steam, som er ett program VALVe har brukt millioner vis av penger på, så det er ikke så dumt de tester det, siden HL2 kommer til å basere mye på steam. i 1.6 har det vært 4 nye våpen, men de kommer og går siden 1.6 oppdateres automatisk hver gang du spiller BETA'en, for å stress teste steam systemet Lenke til kommentar
joac Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 uh.. det er to nye våpen i cs 1.6 (3 hvis du regner skjoldet som et våpen); Galil'en, FAMAS'en og som sagt, skjoldet og CS:CZ skulle vel komme ut i sommer? (snart nå) Ingen som har skills her eller? det er multiplayer i CS:CZ, det er en multiplayer som er kompatibelt med 1.6 final, som kommer når det kommer. Det er forøvrig mulig 1.6 bare var en beta greie de sendte ut for å teste steam, som er ett program VALVe har brukt millioner vis av penger på, så det er ikke så dumt de tester det, siden HL2 kommer til å basere mye på steam. i 1.6 har det vært 4 nye våpen, men de kommer og går siden 1.6 oppdateres automatisk hver gang du spiller BETA'en, for å stress teste steam systemet Ok det visste jeg ikke.. Er lite oppdatert da jeg ikke spiller CS.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå