Gå til innhold

condition zero!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"blir det noen form for cs multiplayer oppdatering på spillet??"

Ja, grafikk messig e det einaste eg vet om. Who knows, maybe more. Men siden CS2 ska vara kompatibel med CS 1.6 så sikkert ikkje noe annet spenende. Tippe forovrig at 1.6 komme samtidig med 2eren.

"og når kommer det??"

Når det komme :roll:

Lenke til kommentar

Ja, grafikk messig e det einaste eg vet om. Who know, myabe more. Men siden CS2 ska vara kompatibel med CS 1.6 så sikkert ikkje noe annet spenende. Tippe forovrig at 1.6 komme samtidig med 2eren.

"og når kommer det??"

Blir ihvertfall ett ekstra våpen.. Det er et ekstra våpen med i CS 1.6 Beta som er/ble sluppet

Mer info

Lenke til kommentar

Ja, grafikk messig e det einaste eg vet om. Who know, myabe more. Men siden CS2 ska vara kompatibel med CS 1.6 så sikkert ikkje noe annet spenende. Tippe forovrig at 1.6 komme samtidig med 2eren.

"og når kommer det??"

Blir ihvertfall ett ekstra våpen.. Det er et ekstra våpen med i CS 1.6 Beta som er/ble sluppet

Mer info

uh.. det er to nye våpen i cs 1.6 (3 hvis du regner skjoldet som et våpen); Galil'en, FAMAS'en og som sagt, skjoldet

og CS:CZ skulle vel komme ut i sommer? (snart nå)

Lenke til kommentar

Ingen som har skills her eller? det er multiplayer i CS:CZ, det er en multiplayer som er kompatibelt med 1.6 final, som kommer når det kommer.

Estimated Release Date: Summer 2003

Det er forøvrig mulig 1.6 bare var en beta greie de sendte ut for å teste steam, som er ett program VALVe har brukt millioner vis av penger på, så det er ikke så dumt de tester det, siden HL2 kommer til å basere mye på steam.

i 1.6 har det vært 4 nye våpen, men de kommer og går siden 1.6 oppdateres automatisk hver gang du spiller BETA'en, for å stress teste steam systemet

Lenke til kommentar
uh.. det er to nye våpen i cs 1.6 (3 hvis du regner skjoldet som et våpen); Galil'en, FAMAS'en og som sagt, skjoldet

og CS:CZ skulle vel komme ut i sommer? (snart nå)

Ingen som har skills her eller? det er multiplayer i CS:CZ, det er en multiplayer som er kompatibelt med 1.6 final, som kommer når det kommer.

Det er forøvrig mulig 1.6 bare var en beta greie de sendte ut for å teste steam, som er ett program VALVe har brukt millioner vis av penger på, så det er ikke så dumt de tester det, siden HL2 kommer til å basere mye på steam.

i 1.6 har det vært 4 nye våpen, men de kommer og går siden 1.6 oppdateres automatisk hver gang du spiller BETA'en, for å stress teste steam systemet

Ok det visste jeg ikke.. Er lite oppdatert da jeg ikke spiller CS..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...