NeEeO Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei, som overskriften sier...jeg har Acer og han andre har Pachard Bell, kan vi bruke forskjellige ladere? Noe annet: ¨Dette har jeg lurt på lenge, når jeg trykker på profilen til noen står det "rykte" og ett tall over 0, men hva er det noe? tenker det er noe med rykte å gjøre...hvordan får man ett høyere tall?? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg ville sagt nei, siden de bruker forskjellige typer batterier som trenger forskjellig spenning osv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det kan gå bra og det kan gå galt. Jeg ville sjekket spesifikasjonene og spenningen, for å unngå at batteriet i maskinen begynner å brenne f.eks. Ryktet kommer av at noen har trykket på plusstegnet i en post, vedkommende har skrevet. Så om vedkommende har høyt rykte, betyr det at mange har trykket positive poeng på postene til vedkommende. 5 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Det kan gå bra og det kan gå galt. Jeg ville sjekket spesifikasjonene og spenningen, for å unngå at batteriet i maskinen begynner å brenne f.eks. Ryktet kommer av at noen har trykket på plusstegnet i en post, vedkommende har skrevet. Så om vedkommende har høyt rykte, betyr det at mange har trykket positive poeng på postene til vedkommende. Ah, takk, ga deg en pluss jeg Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Om spenningen (V) og strømmen (A) er samme på begge laderene skal det gå fint 4 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Om spenningen (V) og strømmen (A) er samme på begge laderene skal det gå fint Takk, gir deg en pluss xD 3 Lenke til kommentar
Vaughn Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvis spenningen (V) er den samme og strømmen (A) er den samme eller høyere. Ampere-tallet er en grense, ikke noe annet. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Husk også å sjekke hvilken leder som er pluss og minus. Det er dessverre ingen standard her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå