Thomasehlol Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Spørsmålet er enkelt og greit noen som vet hvor man får tak i den i Norge? Tar gjerne imot erfaringer fra andre også :-) Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Spørsmålet er enkelt og greit noen som vet hvor man får tak i den i Norge? Tar gjerne imot erfaringer fra andre også :-) Sliter med å finne den selv. Virker som Sverige er nærmeste Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Spørsmålet er enkelt og greit noen som vet hvor man får tak i den i Norge? Tar gjerne imot erfaringer fra andre også :-) Sliter med å finne den selv. Virker som Sverige er nærmeste Jeg finner den heller ikke i Sverige :-p Så gjerne pek meg i riktig retning, da jeg eier hytte i Sverige, så ingen problemer å bestille dit Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 bumper denne, ingen som har erfaringer med den? :o Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 bumper denne, ingen som har erfaringer med den? :o sry har vert på nokre dagars ferie. Trur kaffebrus hadde han http://www.kaffebrus.com/westcott-portable-studio-kit-3-standard-1120.html Ser den er med en reflektor og..men der har du i vertfall 28". Sikkert mulig å kontakte kaffebrus for å berre få tilsendt 28" aleine utan reflektor. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Den var bare 1400,- dyrere der enn hos B&H. Hva skjer med verden! Da bestiller jeg nok fra statene, ink moms. osv. sparer jeg ca. 1000,- Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Den var bare 1400,- dyrere der enn hos B&H. Hva skjer med verden! Da bestiller jeg nok fra statene, ink moms. osv. sparer jeg ca. 1000,- ja det er heilt vilt. Snakka med fotopia sin netthandel i dag. Dei kunne bestille inn til Norge så ein slepp å kjøpe og sende frå Sverige. Endret 2. juli 2010 av Eltviken Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvis du er interessert i alternativer, kan Lastolite Ezybox, eller Cheetah QBox kanskje være en idé? Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Problemet med disse 2 du anbefaler er at de begge krever speedrings. Grunnen til at jeg har lyst på apollo er nettopp dette, jeg kan bruke den med random blitz og annet utstyr, samtidig som den foldes ned som en paraply! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå