Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han sa "jeg elsker deg" etter sex, vi er ikke kjærester

Gjest hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp

En jeg har noe på gang med, og har hatt i litt over en måned nå hadde sex med meg i går. Vi har hatt sex en del ganger og overnattet hos hverandre og det begynner å utvikle seg sakte men sikkert til et forhold nå :)

Men i går kveld etter at vi hadde hatt sex sa jeg: Du er så deilig.

Han misforstod dette og trodde at jeg sa: jeg elsker deg........

Så kom det fra han: Elsker deg og :)

Nå sitter jeg her, han har gått på jobb. Er helt rådvill, jeg elsker ikke fyren enda, langt ifra for å være ærlig.

Og i tillegg er han sprengkåt hele tiden, så i dag tidlig når jeg laget frokost til oss såg jeg at han runket i sengen. Herregud. Gjør ingenting at han er kåt, men er det virkelig nødvendig å tømme seg hele tiden? Han prøvde faktisk å skjule at han runket også :p flaue greier..

Vær så snill og del noen gode råd med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest lysttilålære

Si sannheten og ha sex m han etterpå så går det over - da mister han ikke så mye ære.

Du kan jo la han få runke når du ligger der, dette er forskjellen på gutter og jenter. Vis at du er en sann venn. Du kan jo ta en av sminkebørstene og stryke han samtidig. Eller i tillegg si du er min knulle venn og runke litt sammen med han.

Lenke til kommentar

Si sannheten og ha sex m han etterpå så går det over - da mister han ikke så mye ære.

Du kan jo la han få runke når du ligger der, dette er forskjellen på gutter og jenter. Vis at du er en sann venn. Du kan jo ta en av sminkebørstene og stryke han samtidig. Eller i tillegg si du er min knulle venn og runke litt sammen med han.

What the hell?

Frem til 2. avsnitt var i alle fall så og si fornuftig.

Sann venn? Knulle venn? Runke sammen? :hmm::nei:

Lenke til kommentar

Elske noen etter 2 mnd er ganske ivrig må jeg si. Jeg tipper fyren var redd for at sexen skulle ta slutt og derfor sa det han sa! ;) Bare snakk med fyren og forklar at du ikke har de følelsene og at han missforsto. De fleste vil forstå at det er for tidlig.

Ang runkingen, litt merkelig oppførsel (hvor gamle er dere). Men igjen, ikke alle er like.

Lenke til kommentar

Når man har sex med en person, spesiellt en som man kanskje har litt følelser for, så blir følelsene ekstra sterke når man har sex. Hvordan han klarte å tolke det du sa som "elsker deg" forstår jeg ikke, men han ble sikkert revet med av hele greien når han svarte. Eller så er det jo noen som drar de berømte tre ordene så fort som overhodet mulig. Ikke kan jeg fatte det, men så er jo alle forskjellige.

Lenke til kommentar

Det er litt å greie alle under en kam. Vet om folk som onanerer 3 ganger til dagen og de som gjør det 2 ganger i uken.

Enig, men det kan variere om man har mye sex eller ikke. Før kunne jeg onanere opp til 10 ganger på en dag, mens nå er det sjeldent at jeg onanerer, og ihvertfall ikke uten hjelp

Lenke til kommentar

jeg holder på kammen min :)

du kjenner gutter som inrømmer 3 ganger for dagen og gutter som ikke inrømmer 3 ganger for dagen :tease:

Hold på kammen din du, men realiteten er at folk(deriblant mannfolk) er forskjellige. Bare fordi du har behov for utløsning tre ganger til dagen så har ikke eg det. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...