sollie Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei. Har Canon 450d og sitter med acr vers 4.5. Der har jeg 3 faner å velge i. Basic , Detail og camera calibration. I mange av bladene som jeg flikker igjennom, har de enkelte ganger små raw 'kurs' og jeg kjøpte meg også et blad her om dagen som tar for seg kun raw. Der har de en del flere faner en det jeg kan velge i, Er dette pga 450d'n eller må jeg finne meg en nyere versjon, eller ligger de andre fanene 'gjemt' i programmet? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Du må oppdatere Camera Raw. 4.5 var vel siste versjon for CS3. Camera raw versjon 5.6 eller er det 5.7 er siste for CS4. Camera raw 6.1 er nyeste til CS5. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Bruker du PS Elements? I såfall er det alltid 3 faner tilgjengelig. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Tok med elements 7 når jeg kjøpte kamera ja. Er det slik at jeg er låst på de '3 fanene' så lenge jeg har E7 eller hjelper/holder det å opdatere ACR (kan jo egentlig bare prøve) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Med Elements, så er det kun de 3 fanene du får. De resterende er knyttet til PS CSx og virker kun sammen med den. Du kan oppgradere til siste versjon av 5.x serien av ACR. 6.x virker kun med Elements 8 Lenke til kommentar
sollie Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Takk for info'n Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå