Kjøleren Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Er denne maskinen bedre enn PC? Hva er grunnen til at du velger PC med Windows eller Linux fremover en Mac med MacOS? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 pen, stille og genial bruke. men sitter selv på en pc Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Apple lager flotte maskiner. Om man liker dem eller ikke kalles smak og behag. Men man bør ikke snakke stygt om dem visst man ikke har brukt dem en stund selv :smile: Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Apple burde snart få oppgradert CPU hastighetene osv.. grunnen til at apple er bedre på noen ting er at apple finner opp noen geniale program lenge før PC gjør det, men teknisk sett er PCen bedre.. :wink: Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Apple er vel i ferd med å introdusere G5(PPC) i disse dager, så da blir det mer fart på dem også. G5 skal visstnok yte mer på samme frekvens sammenliknet med G4 som igjen yter med pr MHz enn AMD og Intel løsninger... Selv har jeg ikke brukt mac så mye, men de fleste som har er veldig fornøyde, særlig etter at OSX kom Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva er grunnen til at du velger PC med Windows eller Linux fremover en Mac med MacOS? Pris, ingenting annet. Sikler nok litt etter en Powerbook, hadde man bare hatt 20k å svi av Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Mac er et bra alternativ særlig viss du ikke er avhenige av Windows. Dessuen er de tøffe så no need for modding, men de er litt dyre da... Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Dersom du legger like mykje pengar i ein pc som du må for å få ein mac så vil du få ein pc som yter bedre så vidt eg kan skjønne. Dessuten er eg ikkje heilt overbevist om at tilgang på program og spill er like bra på mac. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva er grunnen til at du velger PC med Windows eller Linux fremover en Mac med MacOS? Det gjør jeg da ikke! Lenke til kommentar
macrules Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det gjør ikke jeg heller.... Lenke til kommentar
^Nikon Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Kunne ikke tenkt meg å gjort det. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva er grunnen til at du velger PC med Windows eller Linux fremover en Mac med MacOS? Pris, ingenting annet. Sikler nok litt etter en Powerbook, hadde man bare hatt 20k å svi av ja, pluss at jeg er/var redd for manglende støtte i emulatorer for Windowsprogrammer som jeg var ganske avhengig av da jeg kjøpte den bærbare min(brukte den i et skoleprosjekt med programmer jeg fikk på skolen). Det jeg var utrolig redd for var at jeg endte med en forferdelig dyr skrivemaskin og måtte sitte på datasal for å kjøre Windowsprogrammer på skolen, hater datasaler. Dell'en jeg kjøpte var kun 2k billigere enn en Powerbook med omtrent det samme på det tidspunktet, PC bærbare har sunket ekstremt i pris det siste året. Det har forsåvidt Powerbook også, men ikke _så_ mye. Lenke til kommentar
macrules Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ja, pluss at jeg er/var redd for manglende støtte i emulatorer for Windowsprogrammer .... Med virtual pc emulerer man ikke windowsprogrammer. Man emulerer pc-hardwaren. Dvs at man også her må installere windows med windows-cd slik man må på vanlig pc. Så når man booter opp windows på mac tror windows at den lever ett lykkelig liv på en "ekte" pc. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå