Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

tenker på vgs til høsten men...?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenker på VGS til høsten men jeg vet ikke om det er verdt det..

Har prøvd det men siden jeg har karakterer ifra USA så må jeg nesten begynne fra starten bortsett fra det jeg har fått til opptil nå..

Er det verdt det? Og hvis jeg begynner på igjen vet jeg at det blir vanskelig å få venner! Siden alle har sitt gjeng som de tilhører til..og jeg er litt flaut over norsken min! Det er ikke at jeg har et 'amerikansk' dialekt men jeg føler meg flaut fordi jeg er så vant til å snakke engelsk hele tida..og de jeg har møtt har vært litt bitchy for ingen grunn :(

Ønsker noen støttende ord eller bare noe som peker meg i riktig retning med livet hehe

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på det på denne måten: hva er alternativet?

Akkurat det med venner ville jeg ikke bekymret meg så mye over. Jeg for min del flytter til høsten til en by jeg knapt nok har stoppet i tidligere. Det hindrer ikke meg. Venner pleier å komme automatisk, og jeg for min del ville sett på det som positivt å ha den erfaringen du har gjennom din bakgrunn. En stor del av grunnen til at jeg etterhvert vil studere i utlandet er nettopp det å forbedre språket, først og fremst engelsk.

Lenke til kommentar

sant det! :) det er bare at jeg prøvd det ifjor og klassen min var bare sånne 'gjenger' og ingen ville ta meg imot lissam..og lærene sa at det var en vanskelig klasse jeg var i men de kunne ikke gjøre noe med det..så jeg sluttet litt etterpå og nå vurdere jeg å begynne på igjen..var litt trist men er veldig positivt med det for det meste nå da :) og etter jeg lest hva du tenkte så da er jeg litt mere spent på å ta dette valget :D takk!

Lenke til kommentar

VGS er ikke som barneskolen, der kan man være seg selv uten at det kommer noen å bitcher om det. Så lenge du er hyggelig og grei så går det garantert bra :thumbup:

ja, akkurat! tusen takk :) hjelper meg å være positivt <3

Lenke til kommentar

Et godt tips er å ikke gi opp så fort. Hvis man gir seg med en gang det bikker litt imot, så kommer man ikke langt.

enig med deg :) skjønte det etterpå at kanskje jeg skulle bare holdt ut litt til :D takk for ordene <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...