Gå til innhold

Spill som passer til maraton?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå sommerferie, og litt for mye fritid. På tross av et helsikkes mas om at jeg ikke er ute og soler meg tenker jeg å spille en eller annen spillserie i maraton. Mulig jeg kan få med noen flere, så kan gjerne være coop (ikke fysisk med noen andre, men venn(er) over hamachi).

 

Tenker å kanskje gå for Call of Duty serien, enda den er veldig single player. Demon's Souls kan kanskje gå, men da må jeg først ha spillet.

 

Hadde passet godt å gjøre dette om det hadde regnet noen dager..

 

http://www.yr.no/sted/Norge/Vest-Agder/Kristiansand/Kristiansand/langtidsvarsel.html

så heldig er jeg ikke.. er visst tilogmed skogbrannfare så forbanna varmt og tørt det er..

 

Noen forslag? (gjerne coop) Spillet må helst være til PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg ville ha valgt halo triologien fordi at jeg er veldig fan av den. men halo 3 er ikke på PC.

 

liker du splinter cell? alle spillene er vel på PC? det er jo ikke FPS, men veldig gøy.

Lenke til kommentar

jeg ville ha valgt halo triologien fordi at jeg er veldig fan av den. men halo 3 er ikke på PC.

 

liker du splinter cell? alle spillene er vel på PC? det er jo ikke FPS, men veldig gøy.

 

Har spilt til siste level på eneren og toern, treern spilte jeg til savegame'n ble kurrupt. Double Agent er ett bug-eventyr på PC. Conviction er runnet. Så, neh.

 

 

Half-Life spillene er hvert fall gode kampanje-spill. Ellers kunne du jo spilt Monkey Island spillene, ikke akkurat FPS, men da er i hvert fall hele sommerferien booka.

 

Eneren gidder jeg ikke, 2ern er runnet. Episodene liker jeg ikke. Monkey Island er vel pek-og-klikk? sånt kan jeg ikke fordra.

Lenke til kommentar

  • Bioshock 1 og 2.
  • Splinter Cell spillene
  • Crysis spillene
  • Max Payne spillene
  • Hitman spillene

 

Bioshock kunne funka, men er altfor mye gåing i de spillene. (funker som siste utvei tho)

Splinter Cell.. se over.

Crysis er jeg lei. Kommer ikke til å spille mer før 2ern kommer.

Max Payne, har spilt masse før, orker ikke begynne igjen.

Hitman har jeg aldri likt, for .. tregt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

 

Bioshock kunne funka, men er altfor mye gåing i de spillene. (funker som siste utvei tho)

Hitman har jeg aldri likt, for .. tregt.

 

Bioshock anbefales på det sterkeste, der litt gåing men det er det jo i Splinter Cell også?

Atmosfæren i spillet er fantastisk og helt sykt stemningsskapende.

 

Hitman har en solid bunnhistorie som jeg virkelig anbefaler deg å skjekke, ikke døm boka på omslaget.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Penumbra-serien (10 € fra Steam nå).

Aquaria, Braid, Altitude, Trine, alle gode Indie-titler, dog ikke FPS.

Mount & Blade: Warband, så kult spill!!!

Battlefield 2 (ikke Bad Company 2), morsomt.

Doom-serien? Noen liker de spillene..

FEAR?

 

Følg med på Steam, er stort salg der og du kan plukke opp mange (gode) titler for en billig penge.

 

For meg virker det som du allerede har bestemt deg for CoD, men kanskje vi klarer å få deg vekk fra tanken :) .

Lenke til kommentar

Du er egentlig ganske kresen du?

 

Warhammer 40,000 kampanjene er jo ganske så morsome.

 

Og om du får med deg venner, så kan jo Hidden and Dangerous 2 være skikkelig snadder.

Tempoet er ikke veldig høyt, og der er en del sniking on gåing. Men opplevesen er verd det om du virkelig liker spill.

 

Starcraft spillene skal jo helst spilles på høyt tempo.

 

Dette er selvfølgelig ikke FPS spill, men RTS. ( Bortsett fra Hidden and Dangerous2 )

Men det er dog spennende og gøy å spille.

 

 

Jeg aner ikke hvor mange som spiller det nå, men Red Orchestra er et online FPS som er svært morsomt å spille. Ikke helt som det vanlige Counter Strike, men fortsatt morsomt og litt krevende fra spilleren da spillet er en litt over gjennomsnittet realistiskt.

Lenke til kommentar

Du er egentlig ganske kresen du?

 

Warhammer 40,000 kampanjene er jo ganske så morsome.

 

Og om du får med deg venner, så kan jo Hidden and Dangerous 2 være skikkelig snadder.

Tempoet er ikke veldig høyt, og der er en del sniking on gåing. Men opplevesen er verd det om du virkelig liker spill.

 

Starcraft spillene skal jo helst spilles på høyt tempo.

 

Dette er selvfølgelig ikke FPS spill, men RTS. ( Bortsett fra Hidden and Dangerous2 )

Men det er dog spennende og gøy å spille.

 

 

Jeg aner ikke hvor mange som spiller det nå, men Red Orchestra er et online FPS som er svært morsomt å spille. Ikke helt som det vanlige Counter Strike, men fortsatt morsomt og litt krevende fra spilleren da spillet er en litt over gjennomsnittet realistiskt.

 

Ikke veldig kresen, men kan ikke fordra strategispill. Men spiller gjerne alt i andre sjangre, untatt pek og klikk.

 

Hidden and Dangerous 2 har jeg spilt noe før, men hadde noen problemer med kontrollene, og daua veldig fort.

 

Red Orchestra så litt gøy ut, men online-only spill er jeg ikke så stort fan av, med untak av Battlefield serien.

 

Men har nå fått meg PS2, og en god del spill, så har masse å gjøre .. da jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

  • Bioshock 1 og 2.
  • Splinter Cell spillene
  • Crysis spillene
  • Max Payne spillene
  • Hitman spillene

 

Stiller meg bak disse jeg og. Da har du spill nok for sommerferien + kanskje høstferien? :)

 

Les først, så post.

 

  • Bioshock 1 og 2.
  • Splinter Cell spillene
  • Crysis spillene
  • Max Payne spillene
  • Hitman spillene

 

Bioshock kunne funka, men er altfor mye gåing i de spillene. (funker som siste utvei tho)

Splinter Cell.. se over.

Crysis er jeg lei. Kommer ikke til å spille mer før 2ern kommer.

Max Payne, har spilt masse før, orker ikke begynne igjen.

Hitman har jeg aldri likt, for .. tregt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...