exceeder89 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Akkurat kjøpt meg nye høytalere: Eltax S-35 specifications Har lite peiling på høytalere/forsterkere, men da dette var på tilbud benyttet jeg meg av kjøp av disse. Spørsmålet som blir reist er om hva slags forsterkere er det som trengs slik at jeg får maksimal utnyttelse av høytalerne? Tenkte å kjøpe noen brukte forsterkere på finn.no til en rimelig pris. Noen forslag? Setter pris på all hjelp! Litt om høytalerne: General info Stereo / Front Recommended usage: Stereo / Front Type: Floorstanding Enclosure type: Vented (bass reflex) Port (bass reflex) location: Rear Frequency range: 40Hz (measured at -4dB) - 20kHz Continuous power: 250W Peak power: 500W Sensitivity: 89dB at 2.83V/1m Nominal impedance: 8 ohms Minimal impedance: 4 ohms Number of drivers: 4 Number of frequency bands: 3-way Drivers information Drivers include: Woofer / Midbass, Midrange, Tweeter Woofer/Midbass: 2 x 9.8 in Midrange: 1 x 5.1 in Tweeter: 1 x 25.0 mm Tweeter type: (Soft) dome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå