Freestyle89 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) - Edit - Var passe dritings når jeg skrev dette. Bare slett hele posten om dere vil. Endret 26. juni 2010 av bj0rkn3s Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Gadd ikke å lese hele førsteposten, beklager. Men har fått med meg at du kjeder deg og er skuffet over livet ditt. Du har kjæreste, det er jo positivt, nyt tiden du har med henne. Ikke alle som har kjæreste, og det i seg selv kan være veldig frustrerende. Å lære å sette pris på det man har kan i seg selv være til veldig stor hjelp. Ellers, finn deg en hobby. Noe å bruke tiden på. Gå og rydd i bakhagen for alt noen bryr seg, noe som tar tiden din og noe du kan bruke hjernen og kroppen din på. Gå på et eller annet kurs, gjerne noe som krever at du trener på det hjemme og slikt. Tror fort du ville funnet nye veier i livet på den måten, for ikke å snakke om nye venner. 1 Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Må bare si at jeg setter veldig mye pris på at jeg har kjæreste. Men sliter med å finne på ting å gjøre uten henne. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hva med TV spill, eller spill på pc. For eksempel World of Warcraft? Der du spiller med andre spillere over nett. I dette spiller så flyr tiden utrolig fort, og du lurer på hvor tiden har blitt av. Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 NEI!!!! Hvordan kan du foreslå World of Warcraft? Jeg gjorde det slutt med kjæresten min pga han ble avhengig av dette spillet. Får virkelig ikke håpe at det er det du vil at trådstarter skal, bli dumpet? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 NEI!!!! Hvordan kan du foreslå World of Warcraft? Jeg gjorde det slutt med kjæresten min pga han ble avhengig av dette spillet. Får virkelig ikke håpe at det er det du vil at trådstarter skal, bli dumpet? På grunn av at kjæresten din var et svakt menneske, er det ikke sikkert at trådstarter er det? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg kom bare med tips. Virket som han ikke hadde noe å gjøre i fritiden, så da er jo WoW et fint sted å starte. Brukte en hel masse tid på det jeg også, uheldigvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ville heller spilt Fifa eller noe sånt, tiden flyr og det er ikke så irl slukende. (No offence) . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå