Gå til innhold

Ønsker tips til billig utenlandstur i siste liten.

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp vite turnus for sommerjobben min, og det viser seg at jeg må reise rimelig snart om det skal bli noen ferietur denne sommeren da jeg begynner i jobb 12 juli.

Vi er to kamerater/studenter på 22 år som skal reise sammen, og avreise bør finne sted tidlig/midt i neste uke, med tirsdag som et godt utgangspunkt.

Blir ikke noen fyllatur, heller avslapping på solfylt sted men med mulighet for byliv og opplevelser også.

Er ikke så erfaren med å bestille turer, men ønsker ikke å overskride 4000kr per person på en pakkeløsning med fly tur/retur og opphold 1 uke.

Ønsker tips om eventuelle steder som oppfyller krav om sol/opplevelser samt brukbart uteliv (ingen krav om dette) i en uke til en rimelig penge. Uspesifisert/andre muligheter. Gode sider hvor man kan søke etter turer. Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uspesifesert bosted er ganske bra om du har lyst på rimeligst mulig tur. Da blir du plassert på de hotellene/bostedene det er plass. Høyst sannsynlig ender du opp med et overnattingssted som ligger på den nedre del av skalaen, men har hørt historier om folk som har endt opp med 5* hoteller.

Ta kontakt med Ving eller Apollo f.eks.

Lenke til kommentar

Jeg ser at du kan få uspesifisert til til Bulgaria for 2400 på tirsdag fra Bergen på startour. Du må nesten bare søke på nettet hos de forskjellige selskapene og hva de har av restplasser.

Hos Ving får du en uke for 2000 på Mallorca.

Det er ikke akkurat rimelig i skoleferien, så du må nesten bare dra dit det er plasser tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Ser ut som det blir en pakkeløsning hos et av de nevnte selskapene.

Ser at det ikke er stor forskjell i pris på spesifisert/uspesifisert, så lurer på å betale de ekstra hundrelappene for å være sikker på å ikke havne på et dårlig sted (fellestoalett o.l).

Har forstått det sånn at det er mye mere risiko i å reise uspesifisert nå i skoleferien enn ellers i året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...