privinius Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Hei! Idag anskaffet jeg meg min første fiolin. Valget falt på Stagg EVN 4/4 siden den ser kjempetøff ut, og jeg har lest godt om den - Hvis man bytter ut litt av det som følger med. Ifølge en anmeldelse, så burde jeg bytte strenger, og investere i et godt harpiks. Jeg har jo ikke peiling på hva som er å anbefale av slikt, så innspill hadde vært kjekt. Også lurte jeg på noen tips til SELVE spillingen: Noen som har innspill til hva som hadde vært kjekt å øve på eller diverse andre nyttige ting? Takker for alle svar! Mvh, Privinius. Endret 25. juni 2010 av privinius Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kva du vil øve på avhenger av kva du liker, hvis eg hadde spilt enda hadde eg nok fokusert på Bach eller folk-metal. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg tenkte mer på øvelser ogsånt, egentlig. Musikkvalget tar jeg som det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå