Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flere som ikke har venner å dra ut med?

Drikker du alene?  

93 stemmer

1. 1. Drikker du alene

• Ja
    • Nei
    • Litt
    • Mest for meg selv, men litt med andre
    • Mest med andre, men litt for meg selv

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter som vanlig for meg selv nå i helgen og det ender fort opp med at jeg sitter å drikker for meg selv. Så mens jeg nå sitter her sånn passe ruset så lurer jeg da på om det er flere slike som meg som sitter å drikker alenen for seg selv?

Endret av bj0rkn3s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ingen av alternativene passser for meg, du skulle ha hatt en "litt" også. Jeg kan godt drikke alkohol alene, men drikker meg da ikke dritings. Mer for kosens sin skyld.

Lenke til kommentar

Ingen av alternativene passser for meg, du skulle ha hatt en "litt" også. Jeg kan godt drikke alkohol alene, men drikker meg da ikke dritings. Mer for kosens sin skyld.

Ok, legger til alternativet "litt" da :)

Pluss to til

Endret av bj0rkn3s
Lenke til kommentar

Koser meg med en pils/glass vin innimellom.

Ellers så trives jeg i eget selskap og har egentlig aldri hatt noen interesse av å farte gatelangs i mørket.

(Nå er det vel egentlig ikke noe som kan kalles gate her i Enebakk, men uansett.)

Drikker med kamerater 2-5 ganger i året, og that's it. Helt greit for min del.

Om du kjeder deg så er det jo mye du kan gjøre; høre på musikk, fiske, gå tur.

Lenke til kommentar

Har aldri drukket alkohol alene, tror ikke det hadde vært så lurt. Men planlegger å drikke litt med en venninne en av de neste dagene, bare oss to. Anser det for å være alene. Begge går gjennom en kjedelig tid, så tenkte vi at vi skulle dele sorgene over litt brennevann.

Lenke til kommentar

Koser meg med en pils/glass vin innimellom.

Ellers så trives jeg i eget selskap og har egentlig aldri hatt noen interesse av å farte gatelangs i mørket.

(Nå er det vel egentlig ikke noe som kan kalles gate her i Enebakk, men uansett.)

Drikker med kamerater 2-5 ganger i året, og that's it. Helt greit for min del.

Om du kjeder deg så er det jo mye du kan gjøre; høre på musikk, fiske, gå tur.

Må bare si at jeg hører på musikk :)veldig aktivt og :)

Min far kom å sa at jeg måtte skru ned lyden på mitt z-5500 anlegg. når det gjelder fritidaktiviteter så trives jeg med det ekstreme. Hater å fiske. Om dere har noen billige ekstremsport alternativer så si i fra. Har en sykkel, men har ikke råd til å repparere den for tiden :S

Lenke til kommentar

Tar meg gjerne ett glass whisky eller en pils alene til en god midag, men utenom det drikker jeg stort sett med andre. Ettersom trådens navn handler om å gå ut, så kan jeg si at jeg ikke har gått ut alene før, med untak av når det er planlagt å møte andre folk senere.

Lenke til kommentar

Drar en del på byen alene ja:) Synes det er chill. Har heller ikke mange venner som er særlig på å drikke (han eneste er i australia atm:S ) så da blir det jo å stikke ut aleine.

Vors med venner og folk jeg kjenner er jo seff digg, men om jeg kjeder meg en kveld så kan jeg godt finne på å ta en spontantur på byen. Bare hive innpå noen shots og ta siste bussen nedover:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...