Freestyle89 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Hei Sitter som vanlig for meg selv nå i helgen og det ender fort opp med at jeg sitter å drikker for meg selv. Så mens jeg nå sitter her sånn passe ruset så lurer jeg da på om det er flere slike som meg som sitter å drikker alenen for seg selv? Endret 27. juni 2010 av bj0rkn3s Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ingen av alternativene passser for meg, du skulle ha hatt en "litt" også. Jeg kan godt drikke alkohol alene, men drikker meg da ikke dritings. Mer for kosens sin skyld. Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Ingen av alternativene passser for meg, du skulle ha hatt en "litt" også. Jeg kan godt drikke alkohol alene, men drikker meg da ikke dritings. Mer for kosens sin skyld. Ok, legger til alternativet "litt" da Pluss to til Endret 25. juni 2010 av bj0rkn3s Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Koser meg med en pils/glass vin innimellom. Ellers så trives jeg i eget selskap og har egentlig aldri hatt noen interesse av å farte gatelangs i mørket. (Nå er det vel egentlig ikke noe som kan kalles gate her i Enebakk, men uansett.) Drikker med kamerater 2-5 ganger i året, og that's it. Helt greit for min del. Om du kjeder deg så er det jo mye du kan gjøre; høre på musikk, fiske, gå tur. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har aldri drukket alkohol alene, tror ikke det hadde vært så lurt. Men planlegger å drikke litt med en venninne en av de neste dagene, bare oss to. Anser det for å være alene. Begge går gjennom en kjedelig tid, så tenkte vi at vi skulle dele sorgene over litt brennevann. Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Koser meg med en pils/glass vin innimellom. Ellers så trives jeg i eget selskap og har egentlig aldri hatt noen interesse av å farte gatelangs i mørket. (Nå er det vel egentlig ikke noe som kan kalles gate her i Enebakk, men uansett.) Drikker med kamerater 2-5 ganger i året, og that's it. Helt greit for min del. Om du kjeder deg så er det jo mye du kan gjøre; høre på musikk, fiske, gå tur. Må bare si at jeg hører på musikk :)veldig aktivt og Min far kom å sa at jeg måtte skru ned lyden på mitt z-5500 anlegg. når det gjelder fritidaktiviteter så trives jeg med det ekstreme. Hater å fiske. Om dere har noen billige ekstremsport alternativer så si i fra. Har en sykkel, men har ikke råd til å repparere den for tiden :S Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kan jo alltids leke disorientering i skogen. Uforutsigbart og til tider spennende. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Valgte "litt". Drikker aldri så jeg blir tydelig beruset alene, men kan godt ta et glass vin eller en øl eller to hjemme alene. For kosen. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Drikker aldri så jeg blir full alene, men en øl eller to i eget selskap er alltid godt Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tar meg gjerne ett glass whisky eller en pils alene til en god midag, men utenom det drikker jeg stort sett med andre. Ettersom trådens navn handler om å gå ut, så kan jeg si at jeg ikke har gått ut alene før, med untak av når det er planlagt å møte andre folk senere. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Drar en del på byen alene ja:) Synes det er chill. Har heller ikke mange venner som er særlig på å drikke (han eneste er i australia atm:S ) så da blir det jo å stikke ut aleine. Vors med venner og folk jeg kjenner er jo seff digg, men om jeg kjeder meg en kveld så kan jeg godt finne på å ta en spontantur på byen. Bare hive innpå noen shots og ta siste bussen nedover:) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Drikker utelukkende i sosiale lag. Det meste med alkohol smaker jævlig (hvorfor kan man ikke lage noe godt?), og jeg sitter ikke frivillig og presser i meg noe kvalmende uten at det er en god grunn til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå