Gå til innhold

Takk til Diskusjon.no!

Gjest Slettet-GlDE6z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg tenkte ikke helt over det jeg skrev der, dere har vel lagt merke til det :p Dialekt og grammatikk kan jeg slite litt med ja, prøver å bli kvitt det!

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Så flott tråd da! Har ikke tenkt å rette på deg jeg :)

Men er helt enig i at det er veldig mange gode svar å få her inne, så takk det samme!

Har reddet flere pc-er fra å sendes på reprasjon, pga hjelp fra folk her inne, som har mer kompetanse enn de tullingene som sitter på kundeservicen. Det var litt off topic, men...

Ang. rettskrivingen, siden du trådstarter heter 96 på slutten er du kanskje 96 modell, sånn som jeg. Ihvertfall jeg er det, og jeg har flere kompiser som er på forum, og de har da langt verre rettskriving enn deg :)

Og 5 i norskkarakter, det er ikke dårlig, fikk 4 jeg :)

Lenke til kommentar

Offtopic:

Makan til sure vi skulle være.

Når fyren faktisk takker oss, så burde man svare litt positivt tilbake. Greit nok at det er kjekt å rette feilene hans når han ber om det. Men litt snille kan vi da være.

Ontopic: Jo takk det samme. Godt å se at nån setter pris på andres hjelp! :)

:) Visse folk er bare frekk i kommentarene, men eg skiter no i det :) No spurte jeg jo faktisk om skrivefeil,,,,, sååååååå. (ja jeg legger merke til alle komma'ene)

Mye hjelp å få, god grunn til å være takknemlig :)

Det er alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger, Bluewaffle96. Og en terminkarakter på fem er ikke verst!

Stå på videre! :)

Takk :)

Bare å si i fra om du vil ha korrigert skrivefeilene i dette innlegget også! :)

Kan prøve og rette meg sjøl:

* For mye å'er i så

* Burde være stor bokstav i parantesen.

* Setningen: "men eg skiter i kommentarene" Burde vært: Jeg bryr meg ikke om det.

Dere finner vel 15 flere skrivefeil?

* men jeg skjiter nå i det

* kommaene

* nå spurte

* punktum etter parantesen

Åååå, nå vil jeg sitere bare for å si hvor harry det er med innlegg på innlegg på innlegg.

Og så mye plass det tar- grrr.

Enig, blir så rotete når alle siterer samme serie med innlegg, så bare la meg være den siste :tease::thumbup: (Selv om det ikke blir bedre av at jeg siterer igjen, så kan du gjøre det bedre ved å:

ikke siter(e)!)

Endret av xDestiny10x
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, blir så rotete når alle siterer samme serie med innlegg, så bare la meg være den siste :tease::thumbup: (Selv om det ikke blir bedre av at jeg siterer igjen, så kan du gjøre det bedre ved å:

ikke siter(e)!)

Ok, var fristende, men - får unne deg den gleden :cool:

Så hvis noen trenger undervisning i hvordan dette gjøres, kan det sikkert ordnes.

Lenke til kommentar

Må selv få takke diskusjon! Herlig å kunne forbedre mine diskusjons evner og få brukt språket mitt mer utvidet ! Er alltid en tråd for noe her, og det er alltid koselig å støte på folk som kommer med positiv respons, og ikke alltid like koselig å måte på gretne diskusjonsgamlinger som ikke liker "ferskinger" :p

Lenke til kommentar

Må selv få takke diskusjon! Herlig å kunne forbedre mine diskusjons evner og få brukt språket mitt mer utvidet ! Er alltid en tråd for noe her, og det er alltid koselig å støte på folk som kommer med positiv respons, og ikke alltid like koselig å måte på gretne diskusjonsgamlinger som ikke liker "ferskinger" :p

Haha! Enig. Tullinger som også har vært ferskinger før. Kanskje de ikke husker det, enten fordi de har blitt "veldig gamle" nå eller så har de hukommelsestap! :tease::p:D

Lenke til kommentar

Haha! Enig. Tullinger som også har vært ferskinger før. Kanskje de ikke husker det, enten fordi de har blitt "veldig gamle" nå eller så har de hukommelsestap! :tease::p:D

Hehe, stemmer stemmer :tease:

Lenke til kommentar
Haha! Enig. Tullinger som også har vært ferskinger før. Kanskje de ikke husker det, enten fordi de har blitt "veldig gamle" nå eller så har de hukommelsestap

Jepp!

Slik som f.eks. meg... ^^

Men seriøst, forumet vårt er et glimrende tilbud til alle som vil utvikle seg videre med livet, alltid noe matnyttig å få i seg her i huset. Man lærer så lenge man lever, både godt og vondt..

:)

Lenke til kommentar
Haha! Enig. Tullinger som også har vært ferskinger før. Kanskje de ikke husker det, enten fordi de har blitt "veldig gamle" nå eller så har de hukommelsestap

Jepp!

Slik som f.eks. meg... ^^

Men seriøst, forumet vårt er et glimrende tilbud til alle som vil utvikle seg videre med livet, alltid noe matnyttig å få i seg her i huset. Man lærer så lenge man lever, både godt og vondt..

:)

Helt Riktig! Tror ikke jeg kommer til å bruke et annet forum enn dette. hvis ikke et annet forum får noe slikt som hjernebølge greier slik at jeg bare trenger å tenke på hva jeg vil. Da må jeg nok vente noen år før det skjer, men likevel håper bare diskusjon.no ikke blir lagt ned, det er jo en stor SUKSESS!:thumbup::dribble::yes:

EDIT: Ingen enige eller? Ser ikke slikt ut akkuratt. Hadde håpet på slikt som: Ja! og Selfølgelig, eller Diskusjon.no er best! Kanskje også selfølgelig slår ingen diskusjon.no! Men ser ikke slikt ut når ingen svarer. Vet det var seint da jeg skreiv dette, men mange er vel våkne.

Endret av xDestiny10x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...