Gjest Gutt 17 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dette har nå pågått i flere måneder. Min mor har en bro på tennene som hun mener ikke skal være der. Bittet hennes klarer ikke å legge seg tilbake, men alt av fagpersonell mener hun bare innbiller seg smertene og børster det av. Hun har tryglet (med hjelp av min søster) fysioterepauter, leger og tannleger, men blir ikke trodd på. Hun gråter hver dag pga. smertene og tar ofte valium. Når hun våkner kan hun få panikkanfall fordi hun blir så redd når hun kjenner at musklene i ansiktet ikke får roet seg ned og kjeven presser på. Hva i helvete skal jeg gjøre???? Ingen tror på henne, hvem skal jeg gå til? Hun kan ikke gå på butikken engang, vi gjør alt for henne. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Edit: Jeg og min søster begynner å mistenke at hun faktisk er psykisk syk. Hun sier at hun kjenner det i hver eneste muskel i kroppen, blant annet magen og tarmene og knærne og lårene, og kan ikke rette ut kroppen engang fordi dette gjør ondt. Hun går fra deprimert til positiv til panikkanfall som vi må snakke henne gjennom. Jeg er så lei, hva i all verden skal vi gjøre? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Edit: Jeg og min søster begynner å mistenke at hun faktisk er psykisk syk. Hun sier at hun kjenner det i hver eneste muskel i kroppen, blant annet magen og tarmene og knærne og lårene, og kan ikke rette ut kroppen engang fordi dette gjør ondt. Hun går fra deprimert til positiv til panikkanfall som vi må snakke henne gjennom. Jeg er så lei, hva i all verden skal vi gjøre? Slik du beskriver det, så stemmer ikke symptomene med at hun har problemer med en bro. Det er derfor sannsynlig at din mor er psykisk syk, og mye mulig har fått tilbakefall av sin tidligere sykdom. Derfor må du kontakte legen hennes over helgen og få tilsyn til henne. Hvis hun blir særlig dårligere i løpet av helgen, må dere dra på legevakten med henne. Det er en voldsom påkjenning for de pårøende å ha ansvar for en i familien som er psykisk syk. Også av den grunn bør dere ikke vente mange dager med å skaffe hjelp til henne. Mvh Dag Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Dersom hun inbiller seg symtomene så burde den også kunne forsvinne ved at hun inbiller seg det. Her kommer placebo-effekten inn, så dersom hun er overtroisk kan dere ta henne med til en healer alà snåsamannen eller noe sånt? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Kan dette vennligst slettes så raskt som mulig? Takk. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Kan dette vennligst slettes så raskt som mulig? Takk. I fall du vil ha det slettet, bør du vel sende en PM til moderator. Men hvorfor vil du at det du har postet skal slettes? Mvh Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg