TomSchr Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Heisan Er det noen som er gode/dårlige erfaringer med noen av disse ? Jeg SKAL ha vanlige batterier (AA), optisk zoom og helst så lite som mulig, MEN med gode/brukbare bilder. Synes Olympus er tiltrekkende med sin størrelse og vekt, men er også litt nysjerrig på teknologien til FujiA310. (superCCD) Lenke til kommentar
lo0ser Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har Olympus 350 :smile: Er kjempe fornøyd med det, bildekvalitet er helt topp, kjekt med å kunne bruke vanlig batterier (kjøpe billig Ikea batterier 19 kr for 10 stk!) Lite og lett å bruke, kjøpte en sånn nais liten veske på el-kjøp til kr 79, med plass for et 4-5 ekstra batterier. MEN! det er jo alltid et men! Jeg syntes kameraet er så ufattelig tregth til å bli klart til å ta neste bilde, værst er det når man tar bilder med blitz.. Har prøvd å skrive innlegg her for å høre om andre har samme efaringer som meg, eller er det bare jeg som har gjort noe eller ikke gjort noen instillinger som jeg burde? Kanskje noen gidder å gi tilbakemelding nå? Hvis de har dette kameraet så skriv litt om hvordan tiden er med og uten blitz... Lenke til kommentar
TomSchr Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Har du prøvd å bruke oppladbare batterier (1800 eller 2000) Tror kameraet blir tregt med vanlige batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå