ORLY? Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hei! Har nå hjulpet en venn med å bygge en mATX x6 1055T basert gamingrig. Men så kom problemet. Jeg kommer ikke inn i bios eller slikt, og får blåskjerm under windows innstallasjon. Fant så ut at MSI 890GX matx kortet trenger en biosupdate for å godta x6. Problemet er at ingen av oss har en am3 cpu liggende. Han har en x4 AM2+, men funker vel ikke med den? Så lurte på om noen i østensjø bydel, Oslo, kunne låne meg en AM3 x2/3/4 cpu i 1 times tid, til jeg har fått flashet bios. Eller om noen har en veldig billig en de vil selge i osloområdet. Mvh Øyvind ''Gent'' Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Heisann. Den dere x4 AM2+ cpuen skal fungerer viss jeg husker rett nå. Prøv hvertfall. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Hei. trodde det var at am3 cpuer kunne brukes i am2/+ sockets, men ikke motsatt, med gamle cpu's i ny socket. Gidder ikke ta ut den osv osv før jeg er sikker på at det funker. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Beklager, tenkte helt feil. Du har rett i det du skriver der. Beklager så mye. Tenkte litt mer på at AM2 og AM2+ Der er det ett fett hvordan du gjør det me CPUen. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Japp, mente jeg hadde lest det tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå