Halfman Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 jeg ville gjerne hat det slik at jeg kunne styrt telefonen min bare ved og bruke stemmen. vet at dette fungerer ok på engelsk. men leter etter en på norsk. slik at jeg enkelt kan ringe osv. bare ved og trykke på handsfreen min og si hvem jeg skal ringe. finnes dette? kommer det til og komme? er helt ny på dette oset. så takker for all hjelp. lurer også på om det går an og laste ned kartpakke, osv. slik at man kan spare nett trafikken. mvh. Vetle Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 jeg ville gjerne hat det slik at jeg kunne styrt telefonen min bare ved og bruke stemmen. vet at dette fungerer ok på engelsk. men leter etter en på norsk. slik at jeg enkelt kan ringe osv. bare ved og trykke på handsfreen min og si hvem jeg skal ringe. finnes dette? kommer det til og komme? er helt ny på dette oset. så takker for all hjelp. lurer også på om det går an og laste ned kartpakke, osv. slik at man kan spare nett trafikken. mvh. Vetle tar litt tid før det kommer på norsk. men de lanserte nettop tjenesten på flere språk. http://googleblog.blogspot.com/2010/06/this-week-in-search-62710.html Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Dette er to år siden, fortsatt finner jeg ingenting på norsk. Det nærmeste er SVOX TTS, men det er bare TextToSpeech, ikke omvendt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Med nyeste versjon av Google Maps kan du laste ned kart så mye du bare orker. "Make available offline". Ang talegjenkjenning på Norsk, les her.. Endret 27. august 2012 av Untouchab1e Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Stemmer, man kan nå diktere på norsk(ikke bra gjenkjenning dog), men kommandoer, taleringing osv som jo er 90% av poenget fungerer fortsatt ikke. For de få som har JellyBean kan de vel være heldige å få det til Google Now etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå