kjemix Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hei ! jeg vil gjerne ha en crosser som er billig men i orden. Når jeg sier billig så er det ikke dyrere enn 3000 Must: Må være i orden(trenger ikke se ut som den er det) Veldig gjerne ha gir. Over 80cc Hjelp meg ! Takk=) Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Mener nå dette er urealistisk, får håpe jeg tar feil ^^ Men tok et finn søk der jeg ikke fant noe brukbart med dine kritierier. 3000 for en brukbar crosser over 80ccm høres usannsynlig ut dessverre :/ Lenke til kommentar
Nala Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei! skal du ha en Crosser til 3000 får du ikke noe kvalietet, og du må kjøpe en brukt crosser. Kjekk ut Autodb.no og Finn.no finner du sikkert noe. Men jeg ville ventet til jeg i hvertfall hadde fått 6000 eller mere! Lykke til! Lenke til kommentar
patbak Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 du kan få tak i en helt ny kina crosser 110 for 4990kr motor messig er dem jævlig bra. jeg selv har en kina crosser 110 fra 2005 motor har aldrig stoppet på den. men jeg har mista drev å sånn men den har blit hantert veldig dårlig. http://www.trendimport.no/motor.asp gå inn der så finner du en 250 til ca 11 tusen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kjenner flere som har kjøpt fra trendimport. Makan til møkk har jeg aldri sett. Og delene der er svinedyre når de ryker. Dog kan man få en del deler fra england for 1/20-del av prisen. Da vil jeg mye heller anbefale en gammel Yamaha, Suzuki eller Honda. MYE bedre kvalitet (selv om de er gamle) og grei tilgang på deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå