igxx Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 hei! for 6 år siden bestilte jeg ips: telenor business solutions a hva burde downloading speed min være??? (spør siden jeg tenker at det kan være ruteren) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Du tenker hva kan være??? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 æ vil bare vit som ka max speed min kan vær når æ har ips: telenor business solutions a (tror det kan være noe rart med ruteren min) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har aldri hørt om telenor business solutions a. Hvor har du funnet den betegnelsen? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 *pussar krystallkula, og påkallar alle internettets spirituelle krefter* Internettets ånder klarte ikkje å finne ut kva for abonnement du tinga hjå Telenor, så det må du nesten fortelje. Du kan òg ta ein telefon til Telenor. Dei veit garantert kva for abonnement du har, og kva hastigheten burde ligge på. 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er no så enkelt og loge inn på Telenor sin heimeside med brukernavn og passord, under abonnement står det hva du har. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det står i denne tråden at du har Telenor Basis, som er privat, så antar at denne tråden er løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå