fotogigen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 ei fluge i blandt regndråper iso 329 1/125 sek 90 mm brennviddde f 13 bildet er tatt med tamron 90mm macro og nikon d5000 Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Pent makrobilde. Ser ut som fokus sitter der det skal. Minner meg på at jeg har et macroobjektiv som jegg ikke har testet siden jeg fikk det i posten for et par måneder siden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 takk for kommentar! på tide å prøve makroobjektivet da!! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 OI! Veldig fine detaljer i flua (eller hva den er) ! Utrolig skarpt objektiv og bra eksponert. Har kanskje noe å utsette på selve komponering av bildet, men jeg regner sterkt med det er vanskelig å iscenesette den perfekte bakgrunn til macrofotografering av insekter Bra jobba Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 takk, ikkje heilt enkelt å få desse insekta til å posere nei:) Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvis dette er f13 så kan jeg bare tenke meg hva f5 ser ut som. Nydelig bilde! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Et veldig bra makrobilde. Skarpt og pene naturlige farger! Eneste jeg skulle sett var utsnittet, og, if you allow me, så ville jeg prøvd meg på noe alla dette: Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 takk for kommentarer!! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg hater å være den første med negative bemerkninger; Du er veldig høyt i forhold til flua og vi får en ovenfra-og-ned følelse som vi alle er ganske vant til med disse krypene. Prøv å kom mer på fluene nivå så vil bildet fort bli mye mer spennende. Du slipper da også å tenke så mye på bakgrunnen og forgrunnen som her blir altfor fremtreden for min smak. I tillegg er det litt hardt lys, så skygger gror igjen og flua blir veldig mørk. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 konstruktiv kritikk vert selvfølgelig tatt i mot med takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå