Gå til innhold

HP PC til Gaming og Surfing (MSN, Facebook etc.)H

Anbefalte innlegg

Hallais. Er på utkikk etter pc og er stor tilhenger av HP så hadde vært greit med en av den sort. Greia er at jeg vil gjerne game litt Counter Strike: Source (trenger ikke 100% utnyttelse av spillet) og surfe generelt.

Maks pris er 6500. (Lav pris, men som sagt, trenger ikke å være ekstrem bra grafikk etc.)

Hjelp? :) (Skal helst kjøpes på Elkjøp, Expert, Siba etc. så helst en av de nye versjoner som de fortsatt har i butikken.)

Endret av oyzteinr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett igjennom hva de har.. Og må si jeg blir kvalm.. Disse maskinene er elendige kontra pris.. Alt de har gjort er å dytte i masse RAM, så maskinen høres mye kraftigere ut en de egentlig er.. Grafikkraft ser det ikke ut til at disse maskinen eier..

Skulle du ha skjerm til dette også?

Isåfall blir det dårlig...

Lenke til kommentar

Har sett igjennom hva de har.. Og må si jeg blir kvalm.. Disse maskinene er elendige kontra pris.. Alt de har gjort er å dytte i masse RAM, så maskinen høres mye kraftigere ut en de egentlig er.. Grafikkraft ser det ikke ut til at disse maskinen eier..

Skulle du ha skjerm til dette også?

Isåfall blir det dårlig...

Jeg glemte visst å si at jeg ser etter en bærbar? :p

Lenke til kommentar

Det blir litt samme egentlig.. Selv har jeg jobbet i elektro, og må si HP, Qompac og Pacard Hell er de merkene jeg har lært å hate gjennom jobb :p

Sett igjennom hva, Elljøp, Siba, Expert, og lefdal har.. virkelig skuffende utvalg.. enten er det bare billigste rælet eller dyreste overprisa, eller Mac..

Lenke til kommentar

Det blir litt samme egentlig.. Selv har jeg jobbet i elektro, og må si HP, Qompac og Pacard Hell er de merkene jeg har lært å hate gjennom jobb :p

Sett igjennom hva, Elljøp, Siba, Expert, og lefdal har.. virkelig skuffende utvalg.. enten er det bare billigste rælet eller dyreste overprisa, eller Mac..

Du må huske at alle disse kjedene er så feite at de ikke orker å legge ut hele fasaden på internettet. At Siba kun reklamerer med 2 pc'er er ren og skjær latskap og er rimelig sikker på at de taper kunder på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...