EspenFe Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hei. Trenger sårt en overgang fra 4pin molex til 6pin PCI-E. Jeg har letet litt rundt på nettet, og jeg finner nettbutikker som selger de til 14 kroner, men da kommer frakt på 120 utenom og dette blir da dessverre uaktuelt. Noen som vet om nettbutikker som sender små forsendinger i brev? Hadde vært supert, MVH EspenFe Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har aldri hørt om noen som sender varer i brevs form andre enn butikker som CDON. Du kan jo bestille med noe skikkelig dyrt samtidig så er ikke frakten så bortkastet. Kanskje et NAS eller ett nytt skjermkort eller noe. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Nettopp oppgradert riggen, så det blir dessverre ikke aktuelt. Får bare høre med noen lokale datasjapper her i byen Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
fredster Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvis det blir aktuelt ved en senere anledning, så kan du benytte ELFA.... Det beste er å ringe kundeservice og be dem om å benytte brevpost. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dersom du ikke har kjøpt ennå, kan du bestille fra DealExtreme. Gratis frakt, men det kan ta litt tid. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvor bor du hen. Slike er det sikkert mange som har. Om ikke noen i nærheten skal jeg sende deg en eller 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå