Hkkkooe Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Hvorfor ikke bare gå opp på hotellet, og se etter de? Hvis du er så sprengkåt, må du da også klare å oppsøke de? ;=) Hadde du kanskje lest samtalen, hadde du vel kanskje skjønt at jeg ikke befinner meg i Hellas nå. Hadde jeg vært der, ville jeg selvfølgelig gått å spurt :S Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Ao, my fail. :| Its åkaayh :!: Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Ao, my fail. :| Its åkaayh :!: Yess, skal jeg skrive mail eller blir det for dumt? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 +2 Ta heller dette som forgitt. Godt å huske til neste gang du møter noe du liker. Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 +2 Ta heller dette som forgitt. Godt å huske til neste gang du møter noe du liker. Jaja, men uansett takk alle sammen , det finnes flere pene jenter der ute Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 +2 Ta heller dette som forgitt. Godt å huske til neste gang du møter noe du liker. Jaja, men uansett takk alle sammen , det finnes flere pene jenter der ute Y sure, det gjør nok det Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 +2 Ta heller dette som forgitt. Godt å huske til neste gang du møter noe du liker. Jaja, men uansett takk alle sammen , det finnes flere pene jenter der ute Y sure, det gjør nok det Men om de kommer til deg er et annet spørsmål neida :!: Lykke til videre Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 +2 Ta heller dette som forgitt. Godt å huske til neste gang du møter noe du liker. Jaja, men uansett takk alle sammen , det finnes flere pene jenter der ute Y sure, det gjør nok det Men om de kommer til deg er et annet spørsmål neida :!: Lykke til videre Hahah , jeg drar mange damer jeg skal jeg si deg , men takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå