Steffenstr Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Howdy! Jeg trenger noen retningslinjer, hjelp eller rett og slett en liste over deler som passer til mitt behov når jeg nå tenker på å kjøpe en ny PC. Jeg bruker for det meste PCen til bilderedigering(Photoshop CS5 og Lightroom 3) og jeg vil at programmene jeg kjører ikke skal ha noe problem når begge er oppe samtidig(noe de har nå med min ikke så raske PC). Jeg har skjerm, høyttalere og ekstern harddisk allerede, så det trengs ikke. I budsjettet vil jeg også gjerne ha en SSD til OSet. Budsjettet ligger på ca. 10k. Ikke så veldig mye over. Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med deler som passer og hva som trengs til en slik PC. På forhånd takk. Lenke til kommentar
usynligomnatten Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Her er et oppsett. Alt passer sammen, og det kan endres på etter eget ønske. Legg merke til at grafikkortet er på tilbud hos ps.no. Lenke til kommentar
Steffenstr Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Her er et oppsett. Alt passer sammen, og det kan endres på etter eget ønske. Legg merke til at grafikkortet er på tilbud hos ps.no. Tusen takk, men: "Denne listen er ikke offentliggjort" Lenke til kommentar
Steffenstr Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 bump. Ingen? ._. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Jeg blir nok og kjøpe meg dette oppsettet ganske snart,50% dyrere en det du vil legge i ny pc,men du kan gå ned på ram. Endret 27. juni 2010 av Nautica Lenke til kommentar
usynligomnatten Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Listen er nå offentliggjort! Lenke til kommentar
C64C Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Her er et oppsett. Alt passer sammen, og det kan endres på etter eget ønske. Legg merke til at grafikkortet er på tilbud hos ps.no. 5850 til 1245 kroner???! Løp og kjøp!! Lenke til kommentar
Steffenstr Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Tusen takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Her er et oppsett. Alt passer sammen, og det kan endres på etter eget ønske. Legg merke til at grafikkortet er på tilbud hos ps.no. 5850 til 1245 kroner???! Løp og kjøp!! KJØP 3 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 https://prisguiden.no/profil/lister/115439 Her har du også et veldig bra oppsett.. Det du burde ha til multitasking i tungtkjørende programmer er rask cpu og godt med minne.. det er hovedsaklig det viktigste (samt ssd disk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå