Gåvekk123 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Får en liten stund siden lastet jeg ned og la in noe som het windows xp 7( noe selv mekka greier tror jeg). 2-3 dager etter begynnte det å komme mange streker over skjermen og pc'en skrudde seg av. er det fordi skjermkortet er for dårlig? brukte nvidia gforce 256mb. skjermkortet er gammelt tror jeg, men det har funket bra helt til nå. Windows xp 7 Os'et jeg la inn er nesten helt likt win 7. For hvis det er skjermkortet som er gammelt så lurte jeg på om Ati radeon 9600 (128mb) ville klare det? Endret 25. juni 2010 av hernil Fjernet link til piratkopiert materiale Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det er ikke lov å diskutere piratkopierte ting her på forumet, og du fortjener masse trøbbel med pcen din siden du laster ned noe så åpentbart hjemmemekket som Windows XP 7!!! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Siterer like gjerne meg selv fra en annen tråd: Dette er en typisk problemstilling hvor det fort kommer rapporteringer da mange mener at piratkopiering, hjelp til dette og hjelp til bruk av piratkopiert materiale ikke skal diskuteres på forumet. Det er helt rett at dette har vært forbudt på forumet tidligere, men vi jobber hele tiden med tilpassing og forbedring av våre føringer. Uten å kapre tråden helt kan jeg si at dette er noe vi for tiden diskuterer internt og prøver å samkjøre oss på. Forhåpentligvis kan vi få klarnet opp i dette i nærmeste fremtid og det vil da komme en annonsering. I mellomtiden skal denne tråden få fortsette. Tilbakemeldinger på dette tas på PM eller eventuelt i egen tråd i "Tilbakemeldinger om forumet". Link til piratkopiert materiale er iallefall slettet. Der er det ingen tvil Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Fargede striper oppstår ofte ved minnefeil, og kan i noen tilfeller være på grunn av overoppheting. Du kan forsøke å rense vifter og kjøleribber. Det pleier å samle seg mye støv i rillene på kjøleribbene, og på bladene til viften som gjør at det blir dårlig eller ingen lufting. At du har endret OS til noe såpass suspekt som Windows XP 7 er nok tilfeldig. Du burde kjøpe en legitim Windows 7 lisens. Windows XP kan aldri bli "lignende" Windows 7, fordi det er to forskjellige ting på svært mange områder. Det er ikke noen god idé å bruke piratkopiert OS, siden det er ingen garanti for at det er malwarefritt. Dessuten høres det ut som den bare er noe som en 15-åring har nLitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå