Gå til innhold

Hvordan spise kiwifrukt?


  

83 stemmer

  1. 1. Hvordan spiser du en kiwi?

    • Deler den i to og spiser med skje
    • Spiser den som den er med skall/pels
    • Spiser ikke kiwi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig skal kiwien deles og spises med skje! Det store spørsmålet er derimot: skal den deles på langs eller på tvers? Skal du spise av "to dype halvsirkler", eller to avlange ovalformete stykker? Hva er best, og på hvilken måte slipper du unna med å smake minst av det harde, hvite midt i frukten?

Lenke til kommentar

Deler den som oftest jeg, men hvis jeg ikke har en skje i nærheten så spiser jeg den med skallet på :)

Dette.

 

Selvfølgelig skal kiwien deles og spises med skje! Det store spørsmålet er derimot: skal den deles på langs eller på tvers? Skal du spise av "to dype halvsirkler", eller to avlange ovalformete stykker? Hva er best, og på hvilken måte slipper du unna med å smake minst av det harde, hvite midt i frukten?

Oi. Det var artig. Jeg har aldri hørt om noen som deler den paa langs før. Dette maa jeg prøve selv, kanskje det er bedre. Det er jo forresten det hvite som er godt! Det er en fin kontrast til det grønne kjøttet.

Lenke til kommentar

Æsj, med hår og alt? Nasty.

 

Etter jeg begynte med det, syntes jeg faktisk det smaker bedre med hår på, på samme måte som jeg syns poteter med skall på smaker bedre enn uten. Det er jo selfølgelig smak og behag, da. ;)

 

Poteter med skall skjønner jeg men kiwipelsen kan du ha for deg selv! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...