Carlgutt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 I dag er det ett år siden altså, trist dag Noen andre blod fans som savner han litt? Folk som plutslig begynte å like han etter han døde kan bare gtfo. radio norge har micheal jackson helg: Radionorge Husker jeg var på hovefestivalen når jeg fikk høre det morgenen 26 juni. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Likte han VELDIG når jeg var mindre, men ble mindre og mindre etter årene, men året før han døde hørte jeg mer på han igjen, dabbet av den uken han døde (Mer eller mindre for jeg var på hockeyskole), men jeg brydde meg egentlig ikke særlig om han døde. Trist, but shit happens.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kan ikke tro at det har gått så lang tid allerede. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Enig i at det har gått veldig fort! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 jeg miste selv litt interessen etter at han døde, klarte liksom bare ikke å høre på musikken hans lengre, magien var litt borte :/ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 So be it, han er borte men det er ikke akkurat noe være trist for, musikken hans leve nå videre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå