TEE Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Vil bare minne folket om retningslinjene. Anbefaler at man tar en kopp kaffe, slapper av med favorittbandet i spilleren og koser seg med forumbrowsing Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noen innlegg forsvant som gikk mer på personer enn temaet her. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Ahhh. In My Darkest Hour er virkelig et mesterverk! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Den er fantastisk. Om det stemmer at teksten var til minne om Burton, må de to hatt et ganske sært forhold: Did you ever think I'd get lonely? Did you ever think that I needed love? Men sangen er evig bra: http://www.youtube.com/watch?v=ebvmS9Mr26g Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Haha word. Det har vel vært mye rykter rundt det, har det ikke? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Denne tråden har gått fra å diskutere band til å fortelle om hvor bra Megadeth sine sanger er. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Denne tråden har gått fra å diskutere band til å fortelle om hvor bra Megadeth sine sanger er. But it's the only way to prevent a fight Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Denne tråden har gått fra å diskutere band til å fortelle om hvor bra Megadeth sine sanger er. But it's the only way to prevent a fight OH SNAP! Hestekølle, jeg tror jeg liker deg. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Denne tråden har gått fra å diskutere band til å fortelle om hvor bra Megadeth sine sanger er. Ok. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Den er fantastisk. Om det stemmer at teksten var til minne om Burton, må de to hatt et ganske sært forhold: Did you ever think I'd get lonely? Did you ever think that I needed love? Men sangen er evig bra: http://www.youtube.com/watch?v=ebvmS9Mr26g Handlar vel om eks-dama til Mustaine? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Haha word. Det har vel vært mye rykter rundt det, har det ikke? Jo, det har vel det. Har også hørt at det var noe med eks-kjæresten hans også? Edit: Så at Heddee hadde sagt noe lignende også. Endret 10. juli 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Det er fullt mulig. Aner ikke Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Lurer på om han har uttalt at melodien vart skriven rett etter han fikk vite at Cliff var død, men at teksten ikkje har samanheng med dødsfallet. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Det gir i allefall mer mening om den var til en eks-kjæreste. Om ikke: Dave og Cliff hadde en affære?! Endret 10. juli 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 jeg sier lett metallica... Hvorfor? Jo.. Fordi sjølvaste Dave Øgla Mustain høres ut som Bjarne Brøndbo på enkelte sanger. Det er bare ekkelt 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 jeg sier lett metallica... Hvorfor? Jo.. Fordi sjølvaste Dave Øgla Mustain høres ut som Bjarne Brøndbo på enkelte sanger. Det er bare ekkelt Nei!!! Forbannet være deg! Gjett hva som kommer til å skje nå Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 jeg sier lett metallica... Hvorfor? Jo.. Fordi sjølvaste Dave Øgla Mustain høres ut som Bjarne Brøndbo på enkelte sanger. Det er bare ekkelt Obvious troll is obvious Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 jeg sier lett metallica... Hvorfor? Jo.. Fordi sjølvaste Dave Øgla Mustain høres ut som Bjarne Brøndbo på enkelte sanger. Det er bare ekkelt Obvious troll is obvious Årh! Hvorfor skal det ingenting til før man blir kalt et troll? Gutten ytrer jo bare sin mening! Faen! Forøvrig er Metallica best Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 jeg sier lett metallica... Hvorfor? Jo.. Fordi sjølvaste Dave Øgla Mustain høres ut som Bjarne Brøndbo på enkelte sanger. Det er bare ekkelt Obvious troll is obvious Dude... Hør på Symphony Of Destruction, når Dave synger "symphony of destruction" før solo'en og helt på slutt. Det er jo rein copy av DDE Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Anarkorken. Wow. Amazing. For det første, er det noe galt med hørselen din? For det andre, tror ikke Dave Mustaine har hørt om DDE for å si det sånn.. For det tredje.. Jeg vedder 150kr på at du ikke har hørt hele Megadeths diskografi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå