nybb Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Det beste av alt er jo at du nekter på at dette er en fanboy-tråd. Det aller beste er at du ikke kommenterte noe av det jeg sa Jeg er fan, men jeg prøver å ikke være fan-boy.. Kanskje litt vanskelig siden mange her tydeligvis ikke har hørt alt av Megadeth, og ikke har sjekket ut skillsene til medlemmene.. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Utrolig latterlige forumbrukere vi har med å gjøre her... 2 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 selvom jeg ikke har hørt alt av megadeath har jeg hørt nok til at jeg vet at jeg ikke liker dem, og at vokalisten burde holdt seg til gitar. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 selvom jeg ikke har hørt alt av megadeath har jeg hørt nok til at jeg vet at jeg ikke liker dem, og at vokalisten burde holdt seg til gitar. Var akkurat slik selv.. hørte Tornado of Souls først, og lo av stemmen hans. Men etter hundrevis av gjennomhøringer så finner jeg stemmen helt sinnsykt rå. Flink er han ikke, men det er særpreg Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 vel, jeg liker band bedre når jeg vet at jeg liker de første gang jeg hører de, og ikke presse de inn i hjernen til jeg er hjernevasket og tror jeg liker dem. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Slik er det ikke hos meg Noe musikk må rett og slett bare synke inn. Dessuten kan man aldri dømme et band etter bare første låten. (Såfremt det ikke er en så kraftig sjangerbom; som i mitt tilfelle Trance/Rap) Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 har hørt kanskje 8 hele låter og 5 halve av megadeath, mer orka jeg ikke, slitsom og ja, rett og slett plagsom musikk syns jeg, alt på grunn av den stakkaren Dave. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Hmmm. Hva kan jeg gjøre for å overbevise deg montro? Symphony of Destruction er en låt der vokalen er litt mørkere og mere kontrollert.. kanskje den kan være en bra start? A Tout Le Monde er en vakker balladeaktig sang med litt trøkk, der vokalen er nydelig spør du meg.. kanskje de kan tilfredstille dine ører? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hmmm. Hva kan jeg gjøre for å overbevise deg montro? Symphony of Destruction er en låt der vokalen er litt mørkere og mere kontrollert.. kanskje den kan være en bra start? A Tout Le Monde er en vakker balladeaktig sang med litt trøkk, der vokalen er nydelig spør du meg.. kanskje de kan tilfredstille dine ører? Hmmm, symphony of destruction var litt fengende, men ikke noe mer Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Hmmm. A Tout Le Monde da? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Det er en av de jeg har hørt før, syns den er litt kjedelig. Jeg er Metallicafrelst, beklager Endret 29. juni 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Jaja. Det er jeg óg! Men all-over har Megadeth en bedre karriere enn Metallica synes jeg. Skjønner ikke hvorfor Black Album heter Black Album musikken blir jo bare softere! Er vel tekstene da.. eller en advarsel på at Metallica var på vei inn i en svart periode.. BA, Load, Reload, St. Anger, Death Magnetic.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Load, og ReLoad er jo greie album, St.Anger syns jeg var rotete og usymfonisk, men Death Magnetic er jo konge! Endret 29. juni 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Death Magnetic er ikke noe annet enn et brukbart comeback.. Kjedelige låter.. All Nightmare Long fortjener cred, som er den beste låten på nesten 20 år! Men ellers så synes jeg Magnetic har en rar sound. Får ikke helt Metallica-feeling, samt at jeg synes vokalen til James har tapt seg. Riffinga er nogen lunde kjedelig. Soloene er lite gjennomtenkte. Bassen er insane. Digger Trujillo. Han har for øvrig et fantastisk image, og hever bandet betraktelig live. Det er et helt greit album rett og slett: 5.5/10 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Har du hørt grundig på "Death Magnetic", nybb? Er faktisk noen greie sanger der... Personlig liker jeg "The Day That Never Comes", "All Nightmare Long" og "Unforgive III" Oi du kom meg i forkjøpet. Enig i soundet, er ikke helt glad i det... Endret 29. juni 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg ville gitt DM 8/10 ST.A 3/10 load&reload 6/10 TBA 9/10 og resten 10/10 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Det er faktisk de tre låtene som hever albumet for min del Ellers er det kjedelig . Judas Kiss. Hva er bra med den? Ultrakjedelig. Suicide & Redemption. Hånete forsøk på instrumental. Grusomt kjedelig. My Apocalypse. Ikke bra nok thrash-låt. The End of the Line. Altfor dårlig helhet og oppbygning på denne låta. Liker dog den delen; The slave becomes the masteeeeer. Der Hetfields vokal er lav, og musikken er dempet. That Was Just Your life. Nei, nei. Ikke bra nok. Cyanide. Barnslig sang. Broken, beat and Scarred. Nei, liker ikke denne heller. Kjedelig musikk. Jeg ville gitt DM 8/10 ST.A 3/10 load&reload 6/10 TBA 9/10 og resten 10/10 Death Magnetic: 5.5/10 Load & Reload: 2.5/10 & 2.0/10 BA: 4/10 Resten 10/10. Forholdsvis enig Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hmmm er enig det meste du sier om DM jeg også, men altså, "The Judas Kiss" liker jeg. Grei låt! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Drop the hourglas of time, spilling sand we will not find, as we gather here today, we bid farewell the slave becomes the master, the slave becomes the master need more and more, right now and never after, need more and more ^^ Det er den absolutt feteste delen på hele albumet syns jeg. eller den lignende delen på all nightmare long. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå