Icedragon520 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fant ut noe morsomt her igår, MW1 på Xbox har auto-aim Går det ann å skru av dette? Har spilt både MW 1 og 2 på pc og der er det ikke auto-aim Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Går ikke ann å skru av nei. Må nok lære deg å leve med det. Som oftest er den ikke til bry, men en gang i blant kan den komme i veien. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Åkei Ledde litt når jeg merket at dette faktisk var på i multiplayer også Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det er ikke noe merkelig det, så godt som alle konsoll-FPS har autoaim, og ikke fordi det er juks og folk er dårligere på konsoll, men fordi det ikke er mulig å få samme presisjon med stikka som med mus. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det er ikke noe merkelig det, så godt som alle konsoll-FPS har autoaim, og ikke fordi det er juks og folk er dårligere på konsoll, men fordi det ikke er mulig å få samme presisjon med stikka som med mus. Jeg synes det er mye enklere å sikte på FPS spill på PS3, en på PC. Sikkert bare meg det. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det har med hva du er vant til. Jeg spiller nesten utelukkende på konsoll (Xbox 360) og er langt mer komfortabel med stikka enn musa. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hater autoaimen, bommer en del ganger pga den viss personen jeg sikter på beveger seg. Irritasjonsmoment... Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hater autoaimen, bommer en del ganger pga den viss personen jeg sikter på beveger seg. Irritasjonsmoment... Det hender noen ganger på meg også, men kan ikke si det er særlig ofte, det hender derimot noen ganger at den "finner folk" for meg, pga en bug. Det vil si at noen ganger når det kanskje er en fyr som løper bak en busk foran meg og jeg ikke ser han eller rører siktestikka, så går allikevel sikte litt mot siden, og jeg skjønner at det er en fyr der Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er ikke noe merkelig det, så godt som alle konsoll-FPS har autoaim, og ikke fordi det er juks og folk er dårligere på konsoll, men fordi det ikke er mulig å få samme presisjon med stikka som med mus. Jeg synes det er mye enklere å sikte på FPS spill på PS3, en på PC. Sikkert bare meg det. Er helt enig. Hater autoaimen, bommer en del ganger pga den viss personen jeg sikter på beveger seg. Irritasjonsmoment... Det hender noen ganger på meg også, men kan ikke si det er særlig ofte, det hender derimot noen ganger at den "finner folk" for meg, pga en bug. Det vil si at noen ganger når det kanskje er en fyr som løper bak en busk foran meg og jeg ikke ser han eller rører siktestikka, så går allikevel sikte litt mot siden, og jeg skjønner at det er en fyr der He He den er jo litt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå