DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hei. Jeg er med i en "klubb" og jeg vil lage hjemmeside til den. Hva synst dere? Her er den Hva synst dere? Hva bør jeg fikse på? Eller skal jeg rett og slett bare lage en ny en? Hvilken GRATISE programm er brae til å lage hjemmeside med? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Eh... Nr 1. Bakgrunnen, den var irriterende. Nr 2. Logo, passer ikke inn og teksten burde våre med i bilde Nr 3. Siden, Få en skikkelig host med et domene Det er ikke enkelt lage hjemmeside, anbefale du lære deg HTML/PHP, CSS og slutte med gratis programmer som gjør helst en dårlig jobb... For å lære deg html og css vil jeg nok anbefale denne siden: http://www.htmldog.com/ For PHP vil jeg anbefale deg gratisvideoene du finner phpvideotutorials, de finner du her: http://phpvideotutorials.com/free Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Prøvde å lage en PhP men klarte det ikke. Jeg er bare 10 år og vil ikke bruke penger på dette. Men kan du prøve å finne en logo og bakgrunn? Er ikke helt ferdig da. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Begynte selv med å lage hjemmeside når jeg var 11/12. Selvsagt er hjemmeside blitt mer å mer kompliserte og flere gratis alternativer er tilgjengelig for å lage en hjemmeside men anbefaling er å lage selv. Logoen kan du lage enkelt, ser du har laget en logo med teksten inni. Kanskje få logo over hele baren eller vertfall i midten. Du bør også fikse den hvite baren rundt. (spesielt på oppe siden) Bakgrunnen kan være enkel eller komplisert, har du ikke mye erfaring ta en ren farge i bakgrunnen. Det er mye annet som kunne våre bedre, men dessverre er ikke alt det mulig å fikse med website builder. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Nå tokk jeg bare svart i bakgrunnen. Vil du ha "We quickscope" større eller mindre? For det kan jeg fikse på. Nå har jeg ordnet att allt står på norsk. Home har blitt til Hjem. Sånn har jeg forandret det. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) 3 hint fra meg... 1) fjern MW2 fra bakgrunnen 2) strekk "We quickscope" ut de grå feltet(evt. flytt den over til andre siden) 3) fjern den svarte stripen øverst i bildet Endret 26. juni 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) 3 hint fra meg... 1) fjern MW2 fra bakgrunnen 2) strekk "We quickscope" ut de grå feltet(evt. flytt den over til andre siden) 3) fjern den svarte stripen øverst i bildet Har gjort 1 og 2. Får ikke vekk den svarte stripen. Synst dere den ser bedre ut? På hjem siden får jeg ikke til å ta vekk mw2 bakgrunnen. Men på de andre så er det helt svart. Endret 26. juni 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) 2 er ikke gjort... lag en border til de forskjellige "rutene" så blir de lettere å se... kontakt oss er ikke oversatt Endret 26. juni 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 2 er ikke gjort... lag en border til de forskjellige "rutene" så blir de lettere å se... kontakt oss er ikke oversatt Nå er den. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) for å fikse æøå så kan du se her <--- og bare bytte ut bokstaven med det som står der... 2 er ikke gjort... lag en border til de forskjellige "rutene" så blir de lettere å se... kontakt oss er ikke fullt oversatt... du kan prøve å slette cod.jpg fra siden, for å fjerne bakgrunnen... Endret 27. juni 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Hva skal jeg gjøre for å ordne æøå ? Skjønnte ingen ting av da. Så allt jeg og vennene mine skal skrive så må di skrive disse tegnene ? Jeg skjønner nesten ingenting om hva du sier. Vil du lage den så jeg kan se hva du mener? Hvis du svarer ja så gir jeg deg brukernavnet og passordet. EDIT: Jeg komer til å skifte passord etter du har gjort dette. Hvis du vil da. Endret 27. juni 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) for å skrive å så skriver du å|; uten | for å skrive Å så skriver du Å|; uten | for å skrive æ så skriver du æ|; uten | for å skrive Æ så skriver du Æ|; uten | for å skrive ø så skriver du ø|; uten | for å skrive Ø så skriver du Ø|; uten | bare prøv på å skrive de på google eller noe Endret 27. juni 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 for å skrive å så skriver du å|; uten | for å skrive Å så skriver du Å|; uten | for å skrive æ så skriver du æ|; uten | for å skrive Æ så skriver du Æ|; uten | for å skrive ø så skriver du ø|; uten | for å skrive Ø så skriver du Ø|; uten | bare prøv på å skrive de på google eller noe å Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) å du glemte ; Endret 27. juni 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 10 år? Gå og lek med Lego eller noe Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 10 år? Gå og lek med Lego eller noe la nå gutten leke i fred Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Lol, han er 10 år, la han ha siden som han vil, han trenger ikke å bruke kompliserte ting akuratt nå, men det er viktig for han å kunne vite litt om websider...så la han leke... Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Endret 12. juli 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
kjellesvig Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du, den siden var ikke veldig imponerende ved første eller andre inntrykk. Overskriften (i grønt??) ser ikke bra ut og der ville jeg vel heller hatt et bilde med en logo eller noe lignende. Har du hørt om Wordpress? Det er helt genialt hvis du ikke kan mye om webprogrammering, og du kan faktisk lage ganske fine sider med wordpress (bevis? www.wsj.com). Jeg ville absolutt tatt en kikk på wordpress, der har du mye flere muligheter enn med "webb.com" sitt opplegg. Du klarer dette fint selv om du er 10 år. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Du klarer dette fint selv om du er 10 år. Kommer ann på om han er smart nok Nei, nå kødder du vel med meg, er www.wsj.com wordpress?? Websiden ser ut som om den er lagd profesjonelt Endret 13. juli 2010 av -.Extremelearner.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå