kalli Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hva er USB'en på playstation 2 til egentlig? Er det sånn at man kan koble til minnepinner å se film fra som på PS3? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er vel for å koble til ratt og pedaler for eksempel. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Åja... Sikkert det ja... Håpet jeg kunne bruke den til å koble til ekstern harddisk å se film jeg da men... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har selv prøvd dette, kalli. Men ingen ting skjedde. Satt i en USB minnepenn, men fikk ingen respons. Prøvde med to forskjellige også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Åja... Sikkert det ja... Håpet jeg kunne bruke den til å koble til ekstern harddisk å se film jeg da men... Du kan jo prøve men tviker på at det funker. Den er jo laget til alt tilbehøret som man kan/(kunne?) får kjøpt til som kontrollene til spillet buzz og microfonene til singstart. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Film via USB har man bedre hell med PS3. Kanskje man kan få det til på PS2 med noe hacking eller lignende, men det har jeg ikke noe erfaring med. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 USB på PS2 kan brukes til en del kontrollere, film, musikk, video og lagring av savegames og spill. (Ja man kan faktisk kjøre spill fra USB-HD på PS2). Ulempen er at ingenting av det er innebygd. Alt krever software som støtter det. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hva er USB'en på playstation 2 til egentlig? Er det sånn at man kan koble til minnepinner å se film fra som på PS3? Det går fint det. Bruker sjøl en på 250gb iomega som får strøm via usb. Legger inn musikk og filmer på den. Men det må være fat32 format. den tar vel ikke filer over 4gb, så hvis filmene er større så må de deles opp. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Funka ikke på PS2 det nei... Jaja... Takk for all hjelp uansett Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Funka ikke på PS2 det nei... Jaja... Takk for all hjelp uansett Hva funka ikke, og hvilke/hvilket program brukte du? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Satt min eksterne harddisk i USB porten på PS2'en, slo de på, men ingenting dukka opp... som jeg fant hvertfall... Program? Brukte ikke noe program. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du må ha et program. PS2 har ikke det innebygd slik som PS3. Husker ikke hva det jeg brukte het. PS2 media player eller noe. Finnes andre også. Kan dog fort bli mer jobb enn det er verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå