Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekant, hva syns du om det

Yoshii

Trekant  

346 stemmer

1. 1. Kunne du ha hatt trekant med kjæresten din og en anna?

• Ja.
      46
    • Nei.
      72
    • Vil det men, men min partner vil ikke.
      6
    • Bare hvis den tredje er det motsatte kjønn.
      215
    • Bare hvis den tredje er det samme kjønn.
      7

Anbefalte innlegg

Det er jo selvsagt at du ikke vil ha med en gutt som er mye bedre enn deg i senga (utkonkurrert på egne marker..), du vil heller ikke ha noen som er kjedelige, spesielle, for passive, for aktive.. En som passer deres måte å ha sex på, samt at begge kan tenne på (eller, iallefall ikke mister lysten av..)

grunner til mine/våres spørsmåler ;)

har tenkt på det å bare bestille ei hore eller lignende men mener det blir for dumt igjen... må være litt samsvar mellom de som skal gjennomføre det

slik det står hos oss så mener jeg vi bør ha noen vi kjenner og kona mener vi bør ha helt ukjente.. begge er enige om å ikke ha det hjemme men hvor da?

og vi har heller ikke bestemt oss for om vi skal gjennomføre det eller ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hore ville jeg ikke valgt.. Dumt å bruke penger på noe du får gratis ;)

Vil påstå at mitt forslag om å ha en middag eller to med vedkommende før akten vil være et kompromiss mellom å kjenner personen og at de er helt ukjente ;) Begge vinner.

Hvis ikke den tredje personen kan tilby plass, er det ikke verre enn å ta det på et hotell.

Lenke til kommentar

Jeg og dama mi gjor det med en venninne av ho, og dem er nu enda gode venninner :) og vi skal gjøre det igjen, kanskje det har noe me at kjæresten min liker jenter og ? :whistle: jaja, vi nyter nu livet, for den er jævlig kort.

Lenke til kommentar

Tror jeg står over trekant-delen. Som alle gutter på denne kloden har selvsagt tanken streifet meg mang en gang, men ikke med den kjæresten jeg har.

Når det kommer til intimitet, vet jeg at jeg kan bli ekstremt sjalu. Dette gjelder kun på seksualitet-delen da. Tanken på at dama skulle suge en annen fyr eller bli tatt, og nyte det, mens jeg ser på? Nei fy faen. Eksperimentering eller ei, grensa går ett sted.

Selvom en annen jente er mer fristende, vet jeg selv hva jeg føler for det. Dermed blir det selvsagt sympati med henne, og hele saken blir meningsløs. Sexen er i kjærlighet av personen (jøss, klisjéen måtte komme) og ikke for utelukkende å tømme tanken.

Dessuten er dama helt anti, så er ikke et tema uansett :p

Lenke til kommentar

Dama mi driv til og med og skriver med en mann ifra utlandet, som sender bilder av hannes penis, haha, det er helt greit for meg, da jeg jeg skriver med andre jenter med hennes navn, altså, fikser trekant kandidater, ja jeg er spesiell iknow, men jeg elsker det :cool: men neste "offer" er vel litt ung, men villig, så works for me.

Lenke til kommentar

Dama mi driv til og med og skriver med en mann ifra utlandet, som sender bilder av hannes penis, haha, det er helt greit for meg, da jeg jeg skriver med andre jenter med hennes navn, altså, fikser trekant kandidater, ja jeg er spesiell iknow, men jeg elsker det :cool: men neste "offer" er vel litt ung, men villig, så works for me.

Småperverst spør du meg. Blir ikke litt misunnelig da, når dama di ser og vurderer andre peniser?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

bazukh, ja akkurat, bra sagt :)

Jeg og dama mi har sex med andre, både menn og jenter, selvom det ikke har blidd jente på leeenge nå, men vi ser etter en jente, altså, neste vi har sex med skal bli en jente, komme kanskje en jente på helge besøk neste helg, håper at hun kommer :) da blir det en helg med sex,sex,sex :) skal såklart komme med Rapport til dere som er intressert ;)

Lenke til kommentar

Skulle ønske kjæresten min var som noen få av dere her...at dere kunne ikke tenkt dere å ha sex med en annen enn kjæresten.

Han spør alltid "skal vi trekant?" og jeg sier hele tiden "ney jeg vil ikke se deg holde på med en annen" men likevel spør han igjen...

skjønner dere gutter digger å holde å med to jenter men tenk dere,vilel dere syntes det er greit at en annen fyr holder på kjæresten deres?

ney tenkte meg det.

Liquidkey: I like you og tankegangen din;D

Endret av Mai
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Opprett ny...