Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekant, hva syns du om det

Yoshii

Trekant  

346 stemmer

1. 1. Kunne du ha hatt trekant med kjæresten din og en anna?

• Ja.
      46
    • Nei.
      72
    • Vil det men, men min partner vil ikke.
      6
    • Bare hvis den tredje er det motsatte kjønn.
      215
    • Bare hvis den tredje er det samme kjønn.
      7

Anbefalte innlegg

Trekant, oppskrytt eller ikke,?

Tenkte og høre hva dere her på forumet mener om trekant, har dere hadd det, og hvordan gikk det?, tenkte at vi kunne dele tanker og erfaringer her, som det står i avstemninga, så er det mest om du kunne ha hatt trekant når du har partner, ikke når du er singel, trekant er jo det de fleste har som fantasi, ifølge Erotikknett, så da va det rart at det ikke fantes tråd om det her, kan jo begynne med at jeg og min partner har hadd både med en extra jente og en extra gutt, det har gådd så bra at vi har tenkt og gjøre det flere ganger. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min egen del ville jeg kunn ha gått med på trekant dersom jeg har sex med to damer. Grunnen til dette er at tanken på å befinne meg i en sexuell situasjon sammen med en annen mann er noe jeg ikke finner tennende, og i tillegg ville jeg følt delvis sjalusi mot en annen mann. (Er selv mann(gutt:D) Vet ikke hvorfor, bare at det er slik jeg reagerer på situasjonen. Kan selvfølgelig analysere og resonere rundt det for å finne en ganske riktig grunn til valgmuligheten, men det er vel ikke det du spørr om;)

Lenke til kommentar

Er enig med HouseWolf, jeg kunne kun ha vært med på trekant dersom den 3dje deltaker er av motsatt kjønn. For meg hadde det aldrig fungert med en ekstra gutt som slår seg løs på den jeg elsker, det hadde blitt helt feil selv om det hadde kun vert for "eksperimenteringens" skylde.

Kanskje litt egoistisk tankegang, men skal det funke med 3kant i et forhold så må det bli sånn :D

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke penance?

Hverken han eller jeg vil dele partneren med noen andre.

Dessuten har vi diskutert dette, sånn i tilfelle, og han vil absolutt ikke se meg i sengen med en annen mann, og jeg vil ikke se han med en annen jente. :p

Lenke til kommentar

Selv om damen hadde gått med på å ta med en jente til, så hadde jeg nok stått over tilbudet. Hadde vært for rart å ha sex med en annen jente enn kjæresten, og særlig mens hun ser på. Skulle det skjedd måtte det i så fall vært en fantasi hun har, noe hun har veldig lyst til å gjøre, og måtte ha vært helt sikker på at det ikke ville bli noen sjalusi. Forøvrig klarer jeg meg utmerket med én i sengen.

Lenke til kommentar

Handle vel ikke om man klarer seg eller ikke, men mer med spenning, jeg har hadd trekant med to jenter (kjæresten og en anna) og vi synes begge to at det gikk veldig greit, så det er vel det og klare det og ikke bli sjalu, det går, forstår egentlig ikke selv engang hvordan vi får det til, men som sagt, det går, heldigvis :thumbup:

Lenke til kommentar

Ser på avstemningen, er det virkelig så mange egoistiske folk der ute, så mye svar på Bare hvis den andre er det motsatte kjønn? :!: det må være gjensidig gutter, har på følelsen av at det nesten bare er gutter som har svart det. :whistle:

Endret av Drygolin
Lenke til kommentar

Jeg kunne blitt med på en trekant med meg (gutt) og to jenter, tror det ville blitt et element av sjalusi i bildet om det var en annen gutt med i bildet, så det er best å unngå. Jeg skrev "Ja, men bare hvis den tredje part er det motsatte kjønn." Ellers har jeg ikke egentlig noe fundamentalt imot å eksperiementere med det samme kjønn, og jeg mener at et forhold i stor grad bør bestå av gjensidighet. Så om jeg skulle takket ja til en trekant med meg (gutt), min eventuelle kjæreste (jente) og en annen jente burde jo jeg blitt med på en trekant med kjæresten min pluss en gutt også.

Men jeg lurer på, hvilket kjønn er den andre part? Er det underforstått at den andre part er det motsatte kjønn? Er det umulig å ha en trekant med tre stk. av samme kjønn?

- Sitronsaft

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Hehe, er sikkert få som har blitt fornærmet, jeg bare lurer på om det faktisk er slik at den andre parten er av det motsatte kjønn? Det kommer liksom ikke frem på noen god måte. Men basert på innlegget over virker det som det er :)

Du bør kanskje informere om det i førstepost, slik at ingen misforstår.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...