rublings Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Kan bekrefte at 126km er litt langt. På de nybilene vi har klargjøring på tar vi inn bilene med ca 1-3km på telleren, så etter klargjøring tas en kort prøvetur for å sjekke at alt er på stell. Jeg har iallefall ikke levert fra meg en bil med over 10km på telleren. Etter teknisk klargjøring er det bare kosmetisk klargjøring som vasker utvendig og innvendig, og så er bilen klar. Så jeg vil si maks 10km, til nød litt mer. Hvis det er gjort ting som understellsbehandling, soting av ruter eller lignende ting, så er det jo åpenbart at bilen vil ha litt høyere km-stand. Endret 25. juni 2010 av rublings Lenke til kommentar
Erav Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Har du noen papirer på at den ble utlevert med 126km? Uannsett, jeg ville tatt turen bortom og spurt. Jeg er litt den typen som krever god service og alt det der. Så ville jeg ha hatt dem til å begrunne kilometerstanden, evt. kreve et lite avslag på prisen, fordi de har så god service. Edit: Nå er det kanskje ikke så mye å hente i denne saken, men var generelt sett Endret 26. juni 2010 av Erav Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg ville dratt bortover og hørt med dem om de har en god grunn til at den har biltt kjørt så mye. Det må gå an å få til en kompensasjon som begge partner kan leve med uten å lage en alt for stor sak ut av dette. Mitt forslag vil være de to første servicene gratis. Dette burde de gå med på med mindre de har en særdeles god grunn til at bilen er kjørt såpass langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå