NoNamed Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 hehe hadde helsemyndighetene sett dette hadde det vell blitt stort nyhetsoppslag i avisene...men mne :razz: bite it eller hva den heter hvis jeg har...2 min i mikroen eller cornflakes Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Har blitt mange netter&kvelder i det siste, at jeg har spist tre-fire brødskiver (kneip, etc.) med Kremost (mandarin&ananas-type) og drukket en halvliter iskald husholdningssaft. Og Litago-yoghurt med jordbær-smak... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-06 12:36, the_ruthless skrev:Har blitt mange netter&kvelder i det siste, at jeg har spist tre-fire brødskiver (kneip, etc.) med Kremost (mandarin&ananas-type) ÆSJ!! Jeg hater kneip! Men spiser litt alliakvel, sånne ferdig oppskjerte brød. Vet det smaker piss men jeg er lat og gidder ikke å skjære brødet selv. Kremost krydder er digg Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei! Krydder krem osten til Tine er god..Spiste mykje av den tidligare.. Blir ikkje så seine kvelder på meg for tida.. Bruker pcén mykje på jobb. Broren min har pcén (geografisk nokre timar vekke fra der eg bur..) Den eine tanta mi seier at eg ikkje bør sitte så mykje forran pcén.. Mora mi meiner eg bør slanke meg.. Begynne å trene,spise sunnare etc......(85kg 181m høg og blir 21år i år) Så eg har begynnt å spille fotball 2ganger i veke i 2timar..Og prøver å spise sunnare.. Pluss bruke pcén mindre.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Fornuftig.. Har blitt litt bedre med meg en stund.. men nå har det sklidd litt ut med sene kvelder..:sad: Neste slik som da jeg spillte planetarion.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Har ikke fått så mye mat som jeg kanskje burde få, i det siste... Bestemora mi mener at jeg har blitt endel tynnere, og det har jeg nok blitt... Kanskje ikke helt sunt. Men jeg greier enda å spise mer Grandiosa enn den 130kg tunge kompisen min... (Og jeg veier bare halvparten...) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: On 2002-03-08 08:10, the_ruthless skrev:130kg tunge kompisen min... (Og jeg veier bare halvparten...) 65 er lite da.. Jeg veier 73, og er 175, begynner å få litt kosemage..Hhehe.. Er litt for mye god mat her.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Har lenge hatt kosemage... Bare at den har minka litt i det siste... Veier sånn rundt 70kg og er sånn over 175 høy... Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Det beste å spise og drikke på LAN er: Sportsbrød med nugatti, Sjokomelk eller Litago Og da får man sånne EKKO-raper også! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Beste på LAN er masse Olden, frukt, chips, grandis.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Sist gang jeg var på LAN, så jeg en amerikaner som spiste Nugatti rett fra boksen... Lenke til kommentar
Padde Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Brødskive og kalkunpølse me ketchup! YE Lenke til kommentar
Lunatic Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 DrDoogie skrev (2002-03-02 14:07):Niks, kongen over all nattmat er hydrogendioksid. Kan boette innpaa flere kilo i timen - tror rekorden er 4dm^3 paa en kveld. Ekte menn drikk Hydrogenperoksid rett frå flaska. Dobbelt så tøft. [ endret av Lunatic den 2002-03-12 20:24 ] Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Huff! Na synes jeg dere skal slutte a snakke om norsk mat og sjokolade! Jeg skal ikke hjem for til sommeren, og na har jeg lyst pa bamsemums! og Grandiosa! Solo! Crispo.... Mmmmm...... Men det er en ting vi har her som er ganske kjekt og som fungerer som "nattmat"... Pro Plus Er ganske avhengiv av dem for store innleveringer..... [ Denne Melding var redigert av: Mari_ på 2002-03-13 01:25 ] Lenke til kommentar
krille Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 For en perfekt natt trengs det planlegging, logistiske ferdigheter og tolmod: Forberedelser: 1. tur på sjappa, kjøpe alt du synes er godt, fyll opp skap, loft og kjeller. 2. tur på kiosken. Kjøp alt du glemte på butikken. fyll garasjen. Start med: 1. (valgfri stimuli) snus, røyk, kaffe[helst ikke enda], 1 øll, 1 ettellerannet med sjoko. 2. fyr igang pc, med DIN favoritt greie. 3. repeter pkt 1 og 2 i min 4 timer, max 6. 4. Innta ett eller annet _sunt_ (nå er en blitt noe effen). Dette gjør at en (utrolig nok) blir sulten på noe godt&skikkelig, men all dritten du har dytta i deg under pkt1, villeder din smak og behag. 5. gjennomsøk skap,loft,garasje osv, og ta med deg det du synes er godt(av mat, ikke snop). 6. Bland det beste av det du tok med deg til ett måltid. Følger en rådene over, vil en alltid få genial nattmat :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei Mari_! Kva med å få noen i Norge til å sende det ned til deg..? Noe ville kanskje krevd kjøling etc..Men, som ein sier i reklamen..Bare må,Bare må ha det..:wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 En grandis i posten.. den hadde vært rar når den kom frem Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei Mr.Hassan Det hender faktisk en gand i blandt at mamma sender maarud potetgull of sjokolade og andre ting som holder seg i posten! men nar det kommer fram er alt knust, og i sma biter.... Smaker utrolig godt likevel! Og nar jeg er hjemme tar jeg med masser av norsk mat tilbake, farbare hape jeg ikke blir stoppa i tollen, for de er litt strenge pa hva man kan ta med inn i england etter all kugalskapen her borte... Desuten tror jeg tollerene hadde begynt a lure om de hadde pakket opp en koffert full av mat... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Er det så fæl mat i England da? Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 nei, igrunnen ikke, men nar man leser flere sider med norsk snop sa far man lyst pa ganske mye av det! men noe av maten her er litt fael... eller mangelen pa den... har vert her i ett og et kalvt ar, har ikke finni noe potetgull med salt og pepper, ingen god gulost, og ingen kardemomme(ikke det at jeg er sa glad i kardemomme, men det er litt rart at de ikke har det...) Og det er sant som freia sier, ingen over, ingen vedsiden. Norsk melkesjokolade er best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå