Stratos Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Satt en gang sammen en kamerat og delte en halv flaske ballantines gold foran PC'n. Det var hyggelig. Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Mmmm..... Savner Grandiosan.... Er ikke en gang noen pizza som ligner pa den her i england... Sa min "nattmat" bestar somregel av ostesmorbrod... Men uten norvegia er ikke de sa mye a skryte av heller... Fikk jammen lyst pa grandiosa na! Tror jeg ma ta en tur hjem til Norge snart.... Lenke til kommentar
The man! Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 hvorfor ikke bake kake :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 16:22, The man! skrev:hvorfor ikke bake kake :smile: hvem gidder å bake kake midt på natta? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Ikke alle som har råd til røyk når de skal kjøpe hardware... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hei! Finst folk som ikkje har røykt i heile livet sitt... Sånne som meg meiner eg..:wink: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 11:34, negerhenriksen skrev:Nattmaten min i helgene er is , med O'boy , Nonstop og peanutter . Og en ISKALD Cola . Har sitti å lest gjennom all forslagene her, men må si at henriksens nattsnack må være den mest frsitende av alle her. Fader ta deg henriksen. Nå får jeg vann i munnen, men kan ikke gå ut.... :sad: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 /me sitter og spiser mais.. har vært ute og festet Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei SirHartge! Kollbe? :wink: Er veldig godt synest eg dampa i smør..:wink: Men,eter ikkje det så lenge lenger..;( Og så er ikkje det det første eg tenker på etter å ha komt igjenn fra fest..(ikkje det at eg fester så mykje da..:wink:) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 var bare på boks.. er godt det også.. + ett par ostekarbonadesmørbrød.. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Pepsi MAX og nudler som er sakene! [ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-02-08 21:17 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 Pepsi max ekke mye tess ass.. Generelt er brus for klissete for meg. Rent kildevann eller øl for meg :smile: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 1: vår rull 2: toast 3: pommfri 4: potet stappe med no saus eller ketchup 5: pizza modda grandizz 6: potetgull det kan vere vondt spørs hvor sulten jeg er 7: cola og cola 8: mere cola 9: melk tro det eller ei 10: CS ikke natt mat men nattkoz Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hei Stratos! Stratos skreiv: Satt en gang sammen en kamerat og delte en halv flaske ballantines gold foran PC'n. Det var hyggelig. Var sikkert hyggelig det,ja kan eg tenke meg..:wink: Lenke til kommentar
Dr-Pseudo Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Nattmat eller dagmat, har jobbet nattskift klokka er 10 på formiddagen og jeg tar meg en PILS!! Livet er herlig dere!! På tide å køye snart. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Deilig med pils når man har komrt hjem fra arbeid:D Gleder meg til sommeren og ute pils.. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Vann! Vel, ikke mat akkurat, men det funker fint mot å bli tung i hue, og man må ikke like ofte på dass som med Cola. Epler eller annen frukt er også fint, og rå gulrot/kålrot (bor på øk. gård, dritgode grønnsaker er bare en gåtur borte:) Ellers hender det jeg rapper litt ost/tørket frukt/brød og spiser hvis jeg plutselig blir sulten midt på natta. Uff, må lære meg C og ++ snart... Pizza er også godt, men pizzakjørerne kjører ikke 12km gratis. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Deilig med kald pils i kveld:D Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Nam Nam Nam Men det er ~30% av posterne her som ikke har lov til å drikke øl engang. 50% av oss har lov til å drikke oss møkkings på sprit da Alt ifølge denne pollen. Er ikke så mange som har stemt, så det er vel ikke helt up-to-date :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå