SirHartge Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 alle nerder har en favoritt rett som nytes foran PC-en i sene nattes timer.. min favoritt er en graindis med ketchup, og en kald tuborg.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei! Det spørs.. Eg står opp kvar dag klokka mellom 06.00-06.30 for å kjøre til jobb.Så da er det ikkje ein fordel å sitte så lenge oppe..Greit å være noko lunne oppegåande på jobb.Dessuten sitter eg omlag 8timar forran pcén på jobb.. Og eg drikker ikkje alkohol da eg skal kjøre tidlig neste morran.. Men,sånn i helgene..Kan eg slappe av med ein gradiosa eller ein anna pizza..Variasjon.. :wink: Og ein kald Hansa.(ikkje reklame..Vil heller ikkje oppfordre unger under 18 til å drikke alkohol..Sølv er eg 20 :wink: ) Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Enkel og grei nattmat er en pose pomes frites, stekt i ovn eller frityrsak, ekstra heit dressing av et eller anna slag på toppen + salt. Drikke er Tyrker i kombinasjon med et ikke for kraftig/fyldig øl som Aass fatøl, Lysholmer Special eller Mack-pilz Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hmm, dei gongane eg sit ope langt utover natta så er det fordi eg er *veldig* oppslukt av det eg driv med, og dermed blir det ikkje tid til å ete. Så min nattmat blir derfor "åndeleg føde" i form av programmeringsproblem eller liknande. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei! Litt irriterande å sitte til klokka 04.00 å irritere seg over at ein ikkje får til ein liten kode snutt i C++...Når ein må stå opp klokka 06.00 for å gå på jobb.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 derfor er det fint å studere.. da kan man sove leeenge på dagene.. det er ikke ofte jeg er pås kolen før klokka 10 .. =) derfor skal jeg ta ett år til på skolen..hehe Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 grandis'en er IMHO litt oppskrytt. Det er ikke favoritten min ivertfall, er mye bedre å få en deilig pizza levert på døra av ei fin dame fra Peppe's Pizza Litt kjipt at prisen på pizza her i norge er så svinhøy :sad: grandis er en grei frosenpizza, men disse bake-up sakene har jeg også sansen for. Liker dem bedre enn grandiosa som er for kjip i lengden. Ellers kan man egentlig gi meg all mulig mat bare det går under begrepet junk-food :smile: Av drikke er det Coca og Ice Cola som gjelder. Har ikke noen kultur for å drikke øl forann PC-en, men skal det være noe så må det være Tuborg eller CB. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 du har helt rett Anders.. en pizza fra dolly eller peppes servert på døra er tingen.. men når den koster 200 spenn har ikke en fattig student råd til det.. bake up pizza er ok.. men synes grandis er best, passe porsjon og smak.. cola er søt klisjete greier, bedre å drikke rent vann.. eller feire med en tuborg i ny og ne.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Spiser brødskiver, jeg... (Har ikke så mye annet tilgjengelig. Kjip mamma. Drikker for det meste Husets Orange...) "Han var, og hadde alltid vært, en freak... Han spiste brødskivene nyskåret, med syltetøy på..." Fikk forresten et Soyo K7V DragonPlus, et Aopen H600A og en Hyundai ImageQuest F910 i posten i dag... Meget koselig... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Når jeg blir fysen utpå kvelden/natta slenger jeg bare en vårrull i microen. Det er ikke mat men blir mett av, men det er snack. Dritdigg å bare spise uten noe tillegg. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 brødskiver er grusomt som nattmat.. ingenting er værre en en tørr brødskive med brunost på .. den formelig pakker seg i munnen.. vår ruller er digg.. best i stek ovnen, nam nam.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-01-31 15:19):vår ruller er digg.. best i stek ovnen, nam nam.. No probleme. Bor på hybel og har ikke plas till stekeovn på kjøkkenet mitt. Har skaffa meg micro med grill og crisp funksjon. Kombinert med micro er vårrullene ferdig på under 5 min Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Nattmaten min i helgene er is , med O'boy , Nonstop og peanutter . Og en ISKALD Cola . Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hei! Liker faktisk kald melk med Oboy..Og skiver(kneip) med makrell i tomat.. :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 12:36, Mr.Hassan skrev:Og skiver(kneip):wink: kneip er det værste brødet jeg kan få servert/spise.. det går ann når det er ferskt, men etter noen timer er det som gummi.. Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-01-30 15:39, Mr.Hassan skrev:Hei!Litt irriterande å sitte til klokka 04.00 å irritere seg over at ein ikkje får til ein liten kode snutt i C++...Når ein må stå opp klokka 06.00 for å gå på jobb.. Har du noen erfaring med python? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hei thomasolsen! Vel,eg har vel egentlig ikkje så mykje erfaringar med Pyton..Var frista til å begynne å programere i det i 1997.Etter å ha sett ein del kule effekter laga i pyton...Men,det blei liksom ikkje.. Det finst ein del gode pyton sider på nettet..Men,har diverre ingen url for øyeblikket.. Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 pils er best till alle tider både som mat og drikke........ :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 mm.. deilig med grandis når du kommer fra fylla.. Lenke til kommentar
dookie Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 kneip er det værste brødet jeg kan få servert/spise.. det går ann når det er ferskt, men etter noen timer er det som gummi.. helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå