Allakazam Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hei Jeg vet ikke helt om dette er rette plassen å poste, men jeg har lenge lett etter aktiv støyreduksjon uten selve headsettet. Litt liknende senneheiser sitt PX-300 (http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_travel-line-pxc-300?Open&path=private_headphones_travel-line), men altså kune med støyreduksjonsmodulen. Jeg har et ganske high end headset fra før av, og ønsker å benytte meg av dette. Har lett en del i ulike butikker, men har desverre ikke funnet noe enda Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Audio Technica athanc3 Lenke til kommentar
Allakazam Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Bra forslag, men jeg føler allikevel jeg betale litt for headsettet. Og ettersom jeg allerede har bra in-ear headset (Sennheiser IE7) så ville jeg unngått å bruke penger på det. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Skjønner ikke helt hva du er ute etter. Mener du ett headsett med støyreduksjon, men som ikke er store klokker som ligger over ørene? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Sånn jeg forstår det er h*n ute etter et mellomledd mellom lydkilden og øreproppene som kan fjerne unødvendig støy fra omverden, og dermed gjøre at man hører musikken bedre. Skulle gjerne likt å hat noe lignende selv... Endret 13. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Med Sennheiser IE-7 burde du heller se på formstøpte propper først. Aktiv støydemping er ikke perfekt. http://www.namsosaudiosenter.no/in-ear.html Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har eid en god del headset med aktiv støyreduksjon i årenes løp, og alle har vært av typen der mikrofonene sitter sammen med elementene i øreklokkene / proppene. Jeg tror dette er den eneste måten man kan få dette konseptet til å virke på en tilfredsstillende måte. Skulle det finnes en enhet man kunne koble et hvilket som helst headset til, så måtte jo mikrofonene sitte i selve enheten, med alle de ulempene det måtte medføre. Radlekatt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Eller den kunne vært liten og ekstern selv om det er uvisst hvor praktisk det ville vært. Endret 13. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Staven på pxc-300 er vel til batterier så vidt jeg vet. Skjønte hva du var ute etter nå Tror ikke det finnes et slikt produkt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Staven på pxc-300 er vel til batterier så vidt jeg vet.Ja, det er vel batterier til aktiv støydemping Lenke til kommentar
Allakazam Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Hei. Var på ferie en tur. Hvis det kun er batteriet som sitter i "staven" på px-300 så hat jeg desverre tatt feil og drømt meg litt bort . Hadde lyst på en støyreduksjons-enhet som jeg kunne sette imellom spiller og headset ja. Takk for forslaget om formstøpte propper Jann - Ove, det ser absolutt ut som et bra alternativ. Vet du hvor mye de kan komme til å koste? Fant ikke pris på lenken, bare muligheten til å bestille. Endret 22. juli 2010 av Allakazam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå