Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

trenger hjelp av dere jenter

Gjest gutt 15

Anbefalte innlegg

Gjest gutt 15

det er ei jente jeg liker skikkelig godt, har ikker prata så mye med henne bare litt nå å da.

men for et par dager siden var jeg å en kompis+2 jenter på telttur, vi endte opp i telte dems å senere gikk kompisen å hu ene til et annet telt.

så jeg delte telt å dyne med hu jeg likte, vi holdt rundt hverandre, koste å holdt hverandre i henda åsånt i flere timer(fra 02-06 elns.

jeg ville jo tro at hu mente noe med det for eksempel at hu liker meg men forstår ikke dere jenter xD

pratet med hu senere å da sa hu : du ser på oss som venner right? :)

betyr det at hu ikke vil være no mer enn venner eller bare at det er for tidlig for henne?

tar jo tid å utvikle følelser vil jeg tro men jeg følte at det var no når vi var i teltet, fikk en sånn ubeskrivelig god følelse inni meg.

kompisen min mente at det kansje var for tull men ingen av oss er sikre.

hva burde jeg gjøre?

åssen skal jeg gå fram eller er det ikke no vits?

viss jeg forteller henne hva jeg føler for henne kan det ødelegge vennskapet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutt som svarer her, men at hun spør kan jo være fordi hun vil vite din mening. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt på med full gass og oversatt alle de signalene som "mer-enn-venn"-signaler.

Fakk vennskapet, du vil jo være typen henns, ikke noe mindre ikke sant? Så fakk om du driter deg ut, fact is that girl wants your hand down her trousers, ikke sant?

Go for it maddafakka! :D

Lenke til kommentar

Åå, disse her er sleipe. Hør godt etter på tonefallet; sier hun det på en slik måte at hun trenger bekreftelse fra deg i at dere er enig? Ala: "Vi er ikke mer enn venner, og du er enig, sant? Jeg tenkte bare å ikke lure deg, for så å såre deg."

Eller sier hun det på den mer usikre, ikke fullt så selvhøytidige måten der hun virkelig ikke vet hva du synes; "Vi er ikke mer enn venner, sant? Jeg tenkte bare å antyde at jeg ikke er helt inn i det selv, slik at om du ikke skulle ville noe mer, så er ikke presset så stort for å gjøre meg trist." For dette her kan bety både det ene og det andre. :)

Personlig har jeg utviklet et standardsvar til slik hinting: "Huh? Jeg tenkte å ikke sette oss i noen båser, jeg. Så får vi bare oppføre oss som vi gjør. :)" Jeg vet verken hvilken vei hintingen går, eller hva en jente vil, men slik klarer jeg hvertfall å si noe oppriktig.

Men jeg aner virkelig ikke når en jente liker meg eller ikke selv. Det er en slik sperre når det handler om deg selv, så ikke ta svaret mitt for god fisk :ph34r:

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Personlig har jeg utviklet et standardsvar til slik hinting: "Huh? Jeg tenkte å ikke sette oss i noen båser, jeg. Så får vi bare oppføre oss som vi gjør. :)" Jeg vet verken hvilken vei hintingen går, eller hva en jente vil, men slik klarer jeg hvertfall å si noe oppriktig.

Mhm, meget bra svar det der :) TS har sikkert sagt noe annet for lengst nå, men det er jo noe greit å si. Dersom jenta ikke er interessert i noe annet enn å være venner kommer man jo ingen vei med noen som helst svar, men om man ikke ønsker å gå for fort frem og ødelegge det ved å si noe feil så skal jeg pokker meg si noe slikt neste gang jeg er usikker på om jeg har en jente på kroken eller om det bare var søppel fra bunnen :)

Lenke til kommentar

Åå, disse her er sleipe. Hør godt etter på tonefallet; sier hun det på en slik måte at hun trenger bekreftelse fra deg i at dere er enig? Ala: "Vi er ikke mer enn venner, og du er enig, sant? Jeg tenkte bare å ikke lure deg, for så å såre deg."

Eller sier hun det på den mer usikre, ikke fullt så selvhøytidige måten der hun virkelig ikke vet hva du synes; "Vi er ikke mer enn venner, sant? Jeg tenkte bare å antyde at jeg ikke er helt inn i det selv, slik at om du ikke skulle ville noe mer, så er ikke presset så stort for å gjøre meg trist." For dette her kan bety både det ene og det andre. :)

Men jeg aner virkelig ikke når en jente liker meg eller ikke selv. Det er en slik sperre når det handler om deg selv, så ikke ta svaret mitt for god fisk :ph34r:

aner ikke åssen tonefallet var siden vi pratet på msn.. må si at dette tar på for jeg vil jo ha no mer enn vennskapet men samtidig vil jeg ikke fucke noe opp heller.

Lenke til kommentar

Msn og greier. Unngå det, uten å unngå personen selvsagt. Snakk ilag, ansikt til ansikt. Det virker bedre. :)

Hvem startet samtalen, eller ledet den inn på dette? La oss si at det er hun som tvingte dette igjennom; at det var hun som følte seg nødt til å si at dere ikke er mer enn venner. Isåfall, prøv å plukk opp igjen samtalen derfra en eller annen gang, uten å være for seriøs om det. Vær litt leken idet du spør hva grensen på en "venn" er. Hun har "kost" med deg før, og det er ingen grunn til å tro at hun plutselig ikke skulle ville det igjen.

Det handler igrunn bare om å forføre henne, samme hva hun sier, men bare juster deg slik at du spiller på hennes premisser. O.k., dere er bare venner, men kanskje venner kan holde hender, kysse på kinnet eller ligge ilag under teppet? Før eller siden forsvinner denne labelen "venner". :)

Ikke at jeg er så erfaren, for det er jeg virkelig ikke :ph34r:

Endret av cuadro
Lenke til kommentar
Gjest gutten

Msn og greier. Unngå det, uten å unngå personen selvsagt. Snakk ilag, ansikt til ansikt. Det virker bedre. :)

Hvem startet samtalen, eller ledet den inn på dette? La oss si at det er hun som tvingte dette igjennom; at det var hun som følte seg nødt til å si at dere ikke er mer enn venner. Isåfall, prøv å plukk opp igjen samtalen derfra en eller annen gang, uten å være for seriøs om det. Vær litt leken idet du spør hva grensen på en "venn" er. Hun har "kost" med deg før, og det er ingen grunn til å tro at hun plutselig ikke skulle ville det igjen.

Det handler igrunn bare om å forføre henne, samme hva hun sier, men bare juster deg slik at du spiller på hennes premisser. O.k., dere er bare venner, men kanskje venner kan holde hender, kysse på kinnet eller ligge ilag under teppet? Før eller siden forsvinner denne labelen "venner". :)

Ikke at jeg er så erfaren, for det er jeg virkelig ikke :ph34r:

hu starta chatten, tror det var jeg som fikk starta å prate om turen åsså poff så kom det spørsmålet.

kunne du hjelpa meg med den leikinga? aldri vært no god på sånt:p

Lenke til kommentar

"Bare venner... Åå, vil det si at vi ikke kan holde hender det nå? Jeg likte virkelig det :whistle: "

Det er ikke så viktig hva du sier, men heller hvordan du sier det, og hva budskapet er. Du vil jo helt åpenbart være mer enn venner, og du skal på en eller annen måte fortelle det, litt mer diskrét.

Dette er jo en god ting, slik du ser det, så hold humøret oppe. Du vil jo tross alt at hun også skal bli glad av å tenke på noe slikt. Ta lett på det også; grunnen til at hun føler at det er viktig å presisere hvilke relasjoner dere har til hverandre kan slik jeg ser det kun være at hun er ganske seriøs på området. Så ikke vær det, forhåpentligvis tar hun etter deg, og blir litt mer åpen. Seriøsiteten kommer med tiden uansett. :)

Det er verdt å merke seg at jeg er gutt selv, og det kanskje hadde vært greit med svar fra en jente også her, så jeg ikke leder deg på helt gale veier. :tease:

Endret av cuadro
Lenke til kommentar
Gjest gutten

liker det jeg hører : )

men er det ikke no jenter som har noen gode råd om hvordan jeg bør gå fram,hva jeg bør si osv :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...