Gå til innhold

Fikk min Samsung Galaxy S i dag - strålende fornøyd!

Anbefalte innlegg

Har hentet min nye Samsung Galaxy S i dag. Kjøpte en HTC Desire for å teste Android og ble hektet! Men når nå Galaxy S dukket opp ble jeg fristet av større og bedre skjerm, mer internminne og antatt bedre batteritid. Har nå testet litt og dette ser virkelig bra ut! Det eneste jeg reagerer på er at den er for lett.. :-)

Edit: Har lastet ned Kies. Men når jeg kopler mobilen til PC'en (Windows 7 64 bit), skjer det ikke noe... Testet Win 7 32 nå, og der gikk det heller ikke...

Endret av nor50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk selv fra desire til samsungen. Er stortsett fornøyd, synes ikke vekten er noe å klage på. Selv synes jeg det derimot virket som desiren var kjappere til å kjøre android. Synes samsungen er litt treg i forhold til de spesifikasjonene den har. Bare det å åpne mld eller telefon funksjonen synes jeg henger litt. Er dette noe noen andre har merker eller har jeg endt opp med en mandags telefon :thumbdown:

Lenke til kommentar

Gikk selv fra desire til samsungen. Er stortsett fornøyd, synes ikke vekten er noe å klage på. Selv synes jeg det derimot virket som desiren var kjappere til å kjøre android. Synes samsungen er litt treg i forhold til de spesifikasjonene den har. Bare det å åpne mld eller telefon funksjonen synes jeg henger litt. Er dette noe noen andre har merker eller har jeg endt opp med en mandags telefon :thumbdown:

Det ble sagt at skjermen skulle være så utrolig mye bedre enn Desires, men DET ser jeg ikke...

Lenke til kommentar

Det ble sagt at skjermen skulle være så utrolig mye bedre enn Desires, men DET ser jeg ikke...

da er du blind.

Lenke til kommentar

da er du blind.

Jeg er ikke det da men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...