Radhoo Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 hvordan skifter man ikoner på kjente fil typer i windows XP? Jeg vil åpne AVI fil i Powerdvd, men jeg vil beholde ikonet til avi filen(den forandrer seg når jeg skifter hvilke program som skal åpne den) Er det mulig i WinXp jeg vil gjerne beholde standard ikonet. Jeg vet at det går an i WinME, men ingenting får meg til å gå over til den igjen.... På noen filtyper kan jeg skifte ikon, men der det står avansert til vanlig skiftes til gjennopprett når jeg skifter hvilke program som skal kjøre den Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva er egentlig hvitsen med og skifte ikoner Er det ikke det samme hvordan de ser ut? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Det er det estetiske.... mye finere med de ikonene jeg vil ha.... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 verktøy -> mappealternativer -> filtyper? tror det er noe der.. Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Mener å huske at du kan gjøre det med Microangelo (er ikke sikker) Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Takker det funka med engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå