Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er en gutt på 14 år som skal lære meg java. Også Fant jeg denne Java for dummies på norli Link: http://www.norli.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1965880 Er det noen her som hveit om denne boken passer for en som ikke har erfaring i det hele tatt om java? Og jeg kan ikke bestille en bok på over 300 av private grunner.

Takk hvis noen kan hjelpe meg med dette

-Marcus

Edit: Hvilken Bok burde jeg kjøpe edition 2 ? Jeg skjekka på cdon.com og der har dem edition 2 osv.. Men jeg kjøper bare en bok så hvilken er best?

Endret av MarcusDetErMeg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen Vær så snill! Trenger dette fort

Det du driver med nå, kalles bumping, og det er det ingen som liker. Ikke forvent at vi sitter og overvåker dette forumet hele tiden for å svare på spørsmål med en gang de måtte dukke opp.

Når det gjelder spørsmålet ditt, så er den boka du linker til utgitt i 2006. Det er gammelt når det gjelder denne typen litteratur, men jeg ser at den tar for seg Java 6, som jo er gjeldende Java-versjon. Men kanskje du burde jakte på litt nyere litteratur. Ellers burde du søke i dette forumet. Spørsmål om bøker kommer stadig vekk her inne.

Radlekatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...