halaa Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 hei jeg jobber i kommune,tenkte å organisere meg, men vet ikke helt hvor. har hørt om fagforbundet, men er det flere steder/organisasjoner man kan organisere seg? hvor er det best? takker Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 "Kommunen" er en stor arbeidsgiver med mange typer jobber.. Hva jobber du med og hvilken utdannelse har du? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Sida alt du nemner er at du jobber i kommunen så trur eg du skal sjå på fagforeningen Delta fyrst. Men om du har ei bestemt utdanning eller ei bestemt arbeidsoppgåve så er det lettare å finne ein orginisasjon som passer betre. Lenke til kommentar
halaa Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) jobber som ufaglært miljøarbeider i barnevernet. nattevakt rett og slett for 11 stk. gutter mellom 14-17 år Endret 25. juni 2010 av halaa Lenke til kommentar
V_B Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Har du noen arbeidskollegaer som er organisert ? Det er fordel å være organisert i samme fagforbund som de andre på arbeidsplassen. Her har du et eksempel på fagforening til barnevernsansatte. http://www.fagforbundet.no/forsida/seksjonene/shs/Yrkesgrupper/Barnevernsansatte/ Det viktigste er at du finner en fagforening der mange i lik stilling er medlemmer. Endret 3. juli 2010 av Vegpeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå