toazty Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 må oppdatere min forsterker, små problemer med den så dette er siste utvei før jeg leverer den inn. har forstått at jeg trenger en spesiell kabel til oppdatering til HK avr255. noen som har noen tips til hvilken kabel og hvordan det enkelst mulig kan gjøres? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så veldig spesiell er ikke denne kabelen. I følge Harman Kardon sin oppgraderingsguide trenger du en standar RS-232 seriell kabel. Har du ikke rs-232-port på pcen din finnes det USB til serie konvertere. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er ikke det en DB-9 kontakt i forsterkeren? Hvis du har serieport på PCen så er det samme kontakt, male. Hvis det er en nyere PC så er det ikke sikkert den har serieport. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) har vga , dvi og s-kabel inngang på pcen. ( HUN innganger ) kan noen av disse brukes? men hvis jeg kjøper den usb konverteren så trenger jeg kun den? trenger ikke en kabel til som skal gå fra den til forsterkeren? Endret 25. juni 2010 av toazty Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei, de utgangene du nevner kan ikke brukes. Hva slags PC er det? Jo, du trenger nok også seriekabel i tillegg til USB converter. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 ok.. akuratt nå har jeg en dell inspiron 9400 tilgjengelig. da blir det 2 kabler da.. blæ.. dyrt å oppdatere en forsterker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå