Gå til innhold

Sniper Ghost Warrior Mini Test

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Har spillt Sniper Ghost Warrior noen timer nå, og eg tenkte å dele mine meninger om det spillet til dere som kanskje har tenkt å kjøpe det.

Xbox 360 : Ghost Warrior

Graffiken var ganske pen og virket ganske bra. Det som overrasker meg er, nemlig det at når eg står på en fjellhylle og sniper utover landskapet så er det så mye som beveger seg i bildet, skygger og sånn er helt på tryne. Skygger av trer osv så det ser ut som det er folk overalt. Dette gjør det nesten umulig og spotte fiender nå nesten alt beveger seg! Å nå du finner fiender så går dem litt inn i vegger og litt inn i ventelasjonsannlegget. Fryktelig iritterende! Glitches rett å slett! Dette er ikke polert i det hele tatt!

AI : Er det noe som iritterer max i dette spillet så er det AIen, visst en fiende ser deg så kan du banne på at alle fiende vett akkurat på millimeteren hvor du er! Dem skyter og treffer deg fra 1000 meters avstand med ak pistol osv, det blir rett å slett får domt. Å i sekundet du titter ansiket ut så skyteer de og treffer fra flere mil avstand!

Føles ut som du spiller Counter Strike med boter som står 10 meter i fra!

Får all del spillet var nesten bra, syns det er rart når dei lager et spill som er laget for sniking og stealth, så er det så og si umulig og spille slik!

Hadde dem bare polert spillet litt til og ikke slurvet slikk så hadde dette blitt et ok spill!

Så får dere som skal kjøpe dette spillet, ver så snill og prøv det først! Eg holdt på å hive kontrolleren i veggen til slutt pga AI som er så langt ute å kjører, og du får så utrolig bot følelse av medspilleren at det er være en CS sine gamle boter! Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for infoen :) jeg hadde aldri egentlig tenkt til å kjøpe spillet og nå bare forsterker du det valget! dessuten har jeg nesten aldri vært camp-sniper heller, jeg monterer laser sight på VSS'en min og stapper lommene fulle av motion sensor balls før jeg tar på meg bandanaen og leker rambo :p

Lenke til kommentar

Har testa spillet på pc og nå. Og det skal sies at bugen i graffiken med at busker å trær beveger seg så det virker veldig forvirrende er fraværende i pc versjonen.

Det var mye bedre grafikk på pc versjonen, og det var mye enklere å sikte med sniperen og spotte fiender.

Men det forandrer ikke det at AIen er heeeelt på tryne! Det er rett å slett helt umulig og ligge og paffe ned 1 og 1 uten at alle i hele basen merker deg! Selv om du har lyddempet sniper og ligger i krype posisjon med camo! Det er kun noen scripta oppdrag der du kan fks skyte han du har som target "bossen" der resten av vaktene ikke ser hvor du er.

Syns det er veldig synd at spillet er sånn som det er får spillet har potensiale til å bli et bra spill. Men sånn som det er nå så er det nesten uspillbart!

Hvorfor dei har laga et spill der du skyter en fiende med lyddemper som står laangt fra en aen fiende, og alle vaktene begynner å skyte på deg er helt uforståelig!

Lenke til kommentar

Her er et utdrag fra anmeldelsen av Sniper Ghost : Warrior

"Perfeksjon, ødelagt

Helt fra start hadde jeg en ulmende mistanke om at Ghost Warrior på ingen måte ville være noe teknisk mesterverk, og det viste seg etter hvert at jeg dessverre skulle få rett. Det er likegreit å få det unnagjort, Ghost Warrior kunne stått under definisjonen av venstrehåndsarbeid i ordboka. Animasjonene er slappe, spillet krasjer (ofte), den kunstige intelligensen er stokk dum og stemmeskuespillet kunne likegodt vært sløyfet. Men utrolig nok er ikke det spillets største feil.

Ghost Warrior har nemlig enten vært offer for et todelt utviklerlag eller svært skeptiske investorer. Man forventer vitterlig at et spill med navnet Sniper skal omhandle skarpskyting, og egentlig ikke noe annet. At spillet er pakket med daffe actionsekvenser, horrible snikeoppdrag og en sinnsvakt flau historie er rett og slett forbannende frustrerende. Spillet virker rett og slett som det er utviklet av både fornuftige, oppegående mennesker interessert i skarpskyting og dessverre, en gjeng med sukkerdopa sjimpanser."

Kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...