RBW Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 MSI er klare med to nye Frozr-modeller, begge med grafikkprosessorer fra Nvidia. Les mer Lenke til kommentar
Fjasken Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Går det an å kjøpe slike kjølere seperat? litt lyst å ha en slik på xfx hd 5770 korte mitt:D Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Går det an å kjøpe slike kjølere seperat? litt lyst å ha en slik på xfx hd 5770 korte mitt:D Jada, det er forskjellige kjølere du kan kjøpe utenom, men det var mer populært for noen år siden. Lenke til kommentar
MR2_Magne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Går det an å kjøpe slike kjølere seperat? litt lyst å ha en slik på xfx hd 5770 korte mitt:D Da skulle du nok kjøpt ett 5770 med slikt originalt. Er få ettermonterte luft kjølere å få tak i til de nyeste grafikk kortene. Og det blir som regel tungvindt og dyrt i forhold til å kjøpe ett som har det påmontert fra produsent. Her er ett som du nok skulle byttet til deg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=584962 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 En kjøler i ren kopper må da bli både fryktelig dyrt og fryktelig tungt. Tankene går øyeblikkelig til TRUE Copper som var over dobbelt så tung og over dobbelt så dyr som den vanlige versjonen. For all del, det ser pent ut, og blir sikkert et par grader kaldere, men det hindrer meg ikke i å tenke "why?" Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dette virker interessant. Når B1-revisjonen av brikken dukker opp så kan dette virkelig bli bra. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Hvis støy og varme kan reduseres såppas begynner disse kortene å bli aktuelle, men effektbruken er jo fortsatt høy i forhold til ytelsen. Har en følelse av at det kan lønne seg å vente til det kommer noen nye modeller fra NVIDIA eller noe nytt fra ATI. Har tenkt meg et oppsett med to kort og i prisområdet 5.000,- til 10.000,- totalt for begge kortene. Blir litt kjedelig med GTX 285 når jeg ellers har et bra system. Kortet henger greit nok med i det meste, men står ikke helt i stil med resten av maskinvaren. Endret 26. juni 2010 av BadCat Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg kunne tenkt meg et GTX 480 (eller en bedre versjon) av B1-revisjonen med en slik kjøler, muligens med litt større vifter. Det ville blitt et fint kort å leke med. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Kommer visst 485 snart som er raskere og mindre varm, men om det kommer med en slik kjøler gjenstår å se. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ja det er veldig usikre rykter om at det snart dukker opp en ny variant (muligens GTX 485) med alle kjernene aktiverte, og noen andre mener at dette skal komme mot slutten av året. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 En kjøler i ren kopper må da bli både fryktelig dyrt og fryktelig tungt. Har et XFX 9600GSO med kjøler i ren kobber, og ja, det er tungt som fy, hehe. Det til tross for at kjøleren bare dekker det mest nødvendige, og ikke tar opp mer plass i høyda enn en kortplass. (d.v.s dekker ikke over en ekstra en). Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Det burde si seg selv at kjølere i kobber veier en god del, men for min del er ikke det et problem, jeg drasser ikke med meg maskinen over alt. Jeg vil tro at de fleste er enig i det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Vel, man pleier å dra med pc'en til LAN, men det er jo bare en gang man bærer den bort dit, og så en gang tilbake. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 De som drasser med seg PCen til nettverksparty er unntaket, ellers er det uvanlig å flytte på maskinen til stadighet. Og det er ganske mange som spiller som ikke drar på nettverksparty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå