JRL Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Som emne sier, har jeg blitt kalt inn til ny rep øvelse, men jeg er nå student, og ønsker ikke å miste en uke på skolen for dette. Jeg vet man kan søke om utsettelse, men hva må være med i en slik søknad? Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvilken militær gren tilhører du, og hvor studerer du? Radlekatt Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 det er heimevernet distrikt 14. studerer ved handelshøyskolen i bodø Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Å ringe forsvaret er vel beste metode for å finne ut hvordan du søker. Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 det er heimevernet distrikt 14. studerer ved handelshøyskolen i bodø Det burde ikke være verre enn å ringe områdesjefen for distrikt 14, og spørre. Radlekatt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Det må søkes om i ganske god tid i forveien. Jeg prøvde en liten snarvei en gang, det ble ikke godt motatt av områdesjefen. Jeg trodde det skulle være en relativt grei sak ettersom jeg faktisk jobber i forsvaret, men det var ingen bønn, jeg måtte ut, selv om dette skapte diverse problemer for min avdeling i forsvaret... Det endte med at jeg sløste bort en uke, det har ikke kommet noe konstruktivt ut av de rep-øvelsene jeg har vært på noen gang. Hvordan du søker om utsettelse skal stå på innkallingen din. Lykke til Endret 28. juni 2010 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå